Dajmejedlo.sk poskytuje k rozvozu jedla garanciu spokojnosti zákazníka.

Dajmejedlo.sk chce na Slovensku zopakovať obrovský úspech z ČR, kde rozvoz jedál s možnosťou online objednávky po roku fungovania vybaví mesačne 80 tisíc objednávok s priemerným zákaznickým ohodnotením 4,5 z 5. Základom tohoto úspechu je perfektný zákaznický servis, pohodlný systém online objednávania z širokého výberu reštaurácií, systém verejných zákaznických ohodnotení, možnosť platby kartou, vernostný program a stopercentná garancia spokojnosti zákazníka.

„Reštaurácie vždy testujeme a starostlivo kontrolujeme. Zaujíma nás hodnotenie zákazníkov, pretože nekvalitné reštaurácie nemajú na DajmeJedlo.sk dlhodobé miesto. Napriek tomu sa niekedy stane, že služba nezodpovedá očakávaniu zákazníka, ktorý nedostane to, za čo si zaplatil. V takom prípade chceme, aby nám nespokojní zákazníci dali vedieť a my im zaplatenú čiastku vrátime v kreditoch späť na užívateľský účet,“ hovorí Filip Znamenák, riaditeľ Dajmejedlo.sk. „Takúto garanciu poskytujeme ako jediná rozvozová služba na Slovensku. Naším cieľom je odstrániť obavy zákazníkov z nekvalitného jedla či servisu, ktorý i napriek maximálnej snahe niekedy nemusí fungovať, ako by mal. Snažíme sa získavať od zákazníkov spätnú väzbu, aby sme mohli ukončiť spoluprácu s reštauráciami, ktoré nezaručia stopercentnú kvalitu jedla a služieb,“ dodáva Filip Znamenák.

Dajmejedlo.sk má v ponuke rozvoz jedla z viac ako 70 reštaurácií, v niekoľkých väčších mestách na Slovensku. „Aktuálne ponúkame služby v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici, Žiline, Trnave, Prešove a v najbližšom období pribudnú ešte reštaurácie v Trenčíne a Nitre. Každý deň pridávame nové reštaurácie i v ďalších mestách na celom Slovensku,“ uvádza Filip Znamenák.

Okrem kvality služieb, ktorá je priebežne sledovaná systémom verejných zákaznických ohodnotení, podľa ktorých sa zákazníci môžu orientovať pri výbere reštaurácie, sa prevázdkovateľ Dajmejedlo.sk zameriava aj na spoluprácu s používateľmi pri aktívnom získavaní reštaurácií a nových zákazníkov. Za tip na novú reštauráciu a odporučenie služby, ktoré priláka nového zákazníka, ponúka Dajmejedlo.sk odmenu v podobe kreditov. Dôležitým motivačným prvkom je aj ponuka získania kreditu v hodnote 4€ na prvé vyskúšanie služby pre nového zákazníka a vernostný program v podobe pripisovania bonusových kreditov za realizované objednávky. V najbližšom období sa pripravuje aj uvedenie mobilných aplikácií.

Dajmejedlo.sk predstavuje príležitosť dostať sa k širokej ponuke kvalitného jedla a vychutnať si ho v pohodlí domova či pracoviska. „Dovoz jedla si zákazníci často spájajú iba s pizzou. Snažíme sa dokázať, že kvalitne sa dá doviezť aj čína, suši, stejk, kvalitný burger, halušky, alebo aj špeciality či dezerty z kuchyne tých najvyhlásenejších kuchárskych majstrov. Chceme zmeniť postoj zákazníkov, aby nevnímali nami privezené jedlo ako náhradnú rýchlovku na zasýtenie, ale aby sa pre nich stalo plnohodnotným obedom, večerou či raňajkami bez varenia, alebo riešením v podobe profesionálne pripraveného občerstvenia v prípade oslavy alebo príležitosti presahujúcej kuchárske schopnosti či možnosti hostiteľa,“ hovorí Tomáš Čupr, zakladateľ projektu.