Známa blogerka z New Yorku predstaví v spolupráci so spoločnosťou Deichmann novú kolekciu obuvi

Hanneli Mustaparta, medzinárodná hviezda medzi módnymi blogerkami, uvedie v jeseni na trh v spolupráci so spoločnosťou Deichmann limitovanú kolekciu obuvi. Táto kolekcia „Collection Edited by Hanneli Mustaparta“ bude od 15. septembra 2015 dostupná v mnohých európskych krajinách, v ktorých je spoločnosť Deichmann zastúpená, vrátane Slovenska a to exkluzívne v internetovom obchode Deichmann na www.deichmann.com.

Kolekcia obuvi tejto 32-ročnej Nórky, ktorá žije v New Yorku – metropole módy, obsahuje desať modelov. Odrážajú Hannelin nezameniteľný štýl, ktorý sa v niektorých prípadoch vyznačuje androgýnnou čistotou a inokedy naopak dievčenskou hravosťou. Za svoje streetstylové modely si Hanneli nedávno zaslúžila druhé miesto v rebríčku jedného z najznámejších módnych magazínov.

Hanneli Mustaparta odštartovala vo svojich sedemnástich rokoch kariéru modelky a pracovala okrem iného aj pre módne značky Calvin Klein, Louis Vuitton a Diesel. Vďaka tejto skúsenosti odhalila tiež svoju vášeň pre fotografovanie a písanie. Od roku 2009 sa venuje blogovaniu. Momentálne patrí medzi módnych expertov pred objektívom aj za ním. Je stálym hosťom módnych stránok veľkých magazínov, ako sú Vogue, Madame alebo Elle. Vďaka viac než 300 000 fanúšikom na sociálnych sieťach má možnosť ovplyvňovať trendy v mnohých krajinách.

„Rozhodli sme sa pre Hanneli Mustapartu, pretože je medzinárodne známou módnou ikonou, vyzná sa v trendoch a má veľký vplyv hlavne v oblasti online médií,“ hovorí Ulrich Effing, vedúci firemnej komunikácie Deichmann. Oficiálne predstavenie modelov z blogerskej kolekcie prebehne 31. augusta 2015 v Hamburgu. Pre spoločnosť Deichmann je to po spolupráci so Švédkou Caroline Blomst a Taliankou Veronicou Ferraro už tretia blogerská kolekcia.