Pharrell Williams exkluzívne na Fashion TV

September je mesiac, kedy svet spoznáva nové módne trendy. Sérii fashion weekov však predchádza obdobie, kedy tvorcovia aj módne ikony pracujú na nových odkazoch, ktoré svojmu publiku budú novú sezónu komunikovať. Americký producent, rapper a módna ikona Pharrell Williams sa rozhodol využiť svoj status na filantropické účely a priletel do Berlína, aby prezentoval koncept značky BIONIC na kongrese PARLEY. Milosh Harajda a Jozef Pavleye, ktorí v minulosti na Slovensko priniesli výstavu fotografa Davida LaChapella, pripravili pre Slovákov exkluzívne interview s Pharrellom, ktorý ma osvetový a edukatívny charakter.

„V Berlíne vznikol začiatkom leta krátky dokument o projekte PARLEY, ktorého cieľom je upozorňovať na znečistenie svetových oceánov plastovým odpadom. Boli sme oslovení na účasť projekte, ako ambasádori v Čechách a na Slovensku, pretože ako krajiny, ktoré nemajú priamy prístup k moru sa o tejto problematike v médiách veľa nedozvedáme. Navyše nás oslovilo prepojenie módy a ekológie,“ hovorí Jozef Pavleye, producent dokumentu PARLEY.

 

„S agentúrou Pavleye Art and Culture sme už v minulosti spolupracovali pri výstave Davida LaChapella, či uvedení knihy Angeliky Taschen. Keďže ich vízia pôsobiť medzinárodne a prinášať Slovákom exkluzívne materiály zo zahraničia dokonale korešponduje s platformou FASHION TV, pri ponuke participovať na projekte s Pharrellom Williamsom som neváhala ani sekundu,“ priznáva riaditeľka Fashion TV Gabriela Drobová. Diváci FASHION TV budú môcť premiéru klipu zahliadnuť v septembri v relácii Fashion Lifestyle a ďalšie informácie k projektu PARLEY budú postupne zverejňované na našom oficiálnom webe.

 

„Interview s Pharrellom Williamsom bola zaujímavá pracovná skúsenosť, pretože obsah rozhovoru bol výlučne koncentrovaný na ekologické problémy súvisiace s oceánom. Prípravy na nakrúcanie trvali niekoľko týždňov a mňa osobne veľmi teší, že materiál, ktorý sa nezmestil do reportáže si budú môcť priaznivci Pharrella prečítať v septembrovom vydaní magazínu EXCLUSIVE, ktorého minimalistickú obálku nafotil Terry Richardson,“ dodáva Milosh Harajda, kreatívny producent projektu.

 

 

O projekte PARLEY

Originálna komunikačná platforma PARLEY spája novinárov, producentov, PR agentov, umelcov a všetky kreatívne mysle rôznych odvetví, aby spoločne šírili osvetu o rôznych spoločenských otázkach. Posledná edícia v Berlíne bola zameraná na problematiku znečistenia svetových oceánov. Človek totiž ročne zahodí do oceánov 25 biliónov kilogramov plastových fliaš, ktoré otrávia 100 tisíc morských cicavcov a približne milión rýb. Mnohé z nich sú ulovené rybármi a následne servírované v reštauráciách, či supermarketoch, čím sa kruh vracia späť k človeku. Projekt podporili osobnosti ako spevák Pharrell Williams, spoluzakladateľ Greenpeace Paul Watson, dokumentarista Fabien Cousteau, či fotograf David LaChapelle.