Nutella rozdáva úsmevy už 60 rokov a k výročiu vydáva limitovanú edíciu pohárov

Ikonická nátierka Nutella oslavuje významné výročie. Tento rok je to presne 60 rokov, kedy bol svetu predstavený prvý pohár tejto nátierky s nezameniteľnou lieskovoorieškovou chuťou, a pri tejto príležitosti sa Nutella rozhodla osláviť svoje výročie tým, čo je pre ňu typické – rozdávaním radosti a úsmevov. V rámci osláv značka premieňa svoje logo na úsmev, vydáva limitovanú edíciu pohárov a prichádza s novou spotrebiteľskou súťažou.

 

Samotná história nátierky Nutella siaha až do roku 1946. Po druhej svetovej vojne, kedy bolo kakao extrémne vzácne, premenila spoločnosť Ferrero tento zložitý problém na inovatívne riešenie a vytvorila sladkú pastu z lieskových orechov, cukru a trochy vzácneho kakaa – a tak vznikol prvý predchodca nátierky Nutella.

Odvtedy prešla Nutella veľký kus cesty, získala si milióny fanúšikov po celom svete a stala sa synonymom nielen lieskovoorieškovej nátierky, ale aj úsmevu. Značka Nutella verí, že každodenný život sa skladá z mnohých okamihov, ktoré sú príležitosťou na úsmev a radosť. Tieto okamihy sú však často prehliadané alebo brané ako samozrejmosť. Preto sa Nutella rozhodla osláviť svoje 60. narodeniny vydaním limitovanej edície pohárov, ktoré rozdávajú a šíria úsmev.

„To, že je Nutella s nami už 60 rokov, je úžasné. V dnešnej dobe je navyše viac ako inokedy dôležité, aby sme sa nezabudli usmievať. Našou misiou je prinášať radosť a ľudí zbližovať. A to nielen pri raňajkách prostredníctvom nátierky Nutella, ale práve tiež šírením úsmevov,“ hovorí Markéta Kšandová, brand manažérka značky Nutella.

Poháre z limitovanej edície je možné kúpiť v 10 variantoch a predstavujú hrdinov, ktorých spotrebitelia nájdu aj medzi svojimi priateľmi a rodinou. Každý tak môže nátierkou Nutella obdarovať napríklad svojho superhrdinu, najlepšieho priateľa alebo svoju módnu ikonu a vykúzliť im úsmev na tvári.

Od 1. 5. do 30. 6. 2024 pobeží aj nová spotrebiteľská súťaž o 60 svetrov s logom Nutella, o 60 piknikových košov a o hlavnú cenu pre troch výhercov, ktorí získajú pobyt v Taliansku v hodnote 4900 Eur. Stačí si v tomto období zakúpiť niektorý z výrobkov Nutella a do súťaže sa zapojiť nahraním účtenky na web Nutella.cz. Súťažiť je možné nielen s nátierkou, ale aj so sušienkami Nutella Biscuits a baleniami Nutella & GO a Nutella B-Ready, s ktorými si svoju obľúbenú lieskovoorieškovú nátierku môže každý vychutnať na iný spôsob.

Limitovaná edícia pohárov nátierky Nutella je v predaji od 1. apríla. 2024. Výročná kampaň bude podporená TV spotom, digitálnou kampaňou, PR, v mieste predaja aj prostredníctvom OOH.

Zdroj: FERRERO