Kvalitná asistenčná služba je kritériom pri výbere PZP

33 Trend dojednávania povinného zmluvného poistenia vozidiel od začiatku kalendárneho roka postupne klesá. Majitelia si totiž svoje autá poisťujú priebežne počas celého roka. V roku 2012 bolo v Allianz – Slovenskej poisťovni 27,3 % PZP zmlúv, pri ktorých sa kalendárny rok zhodoval s technickým. V tomto roku má len 21,5 % klientov dojednané PZP s výročným dňom 1. januára. Motoristi, ktorí si chcú zmeniť povinné zmluvné poistenie svojho vozidla, môžu aktuálnu poistnú zmluvu vypovedať najneskôr 6 týždňov pred koncom poistného obdobia.

Čo zaváži pri výbere poisťovne?

Pri výbere poisťovne poskytujúcej PZP sa klienti rozhodujú najmä podľa výšky poistného, výhod produktu, odporúčaní známych či podľa technickej asistencie. Keďže vždy je dobré mať poruke spoľahlivú asistenčnú službu, ktorá sa o vás na cestách postará aj v neočakávaných situáciách, Allianz – Slovenská poisťovňa od 1. novembra priniesla na slovenský poistný trh novinku v oblasti technickej asistencie.

 

Nová Lady od Allianz – SP

Od 1. novembra 2014 Allianz – Slovenská poisťovňa pre majiteľov vozidiel do 3 500 kg ponúka okrem súčasnej asistencie Štandard novú asistenciu Lady, ktorá poskytuje širšie asistenčné krytie. Lady Assistance znamená viac starostlivosti a rýchlu pomoc na ceste v situáciách, kedy si klienti nevedia dať rady. Na službu sa môžu spoľahnúť aj v prípade zabuchnutých alebo stratených kľúčov.

 

Nadštandardné krytie, väčšia pomoc

Produkt Lady Assistance je pripravený motoristom pomôcť pri riešení starostí s vozidlom; od doplnenia paliva, cez príchod cestnej služby, opravu vozidla na mieste, až po odtiahnutie vozidla či zabezpečenie ubytovania v núdzi.

Nová asistenčná služba je rozšírením našej súčasnej, klientmi dávno overenej asistencie. Okrem služieb, na ktoré sú už zvyknutí, im Lady Assistance pomôže vyriešiť starosti s výmenou pneumatiky po defekte, naštartovaním zamrznutého motora či spojazdnením vozidla pri zámene alebo nedostatku paliva,“ hovorí Andrea Leskovská, riaditeľka odboru manažmentu produktov v Allianz – SP.

 

Nechajte problémy na iných

Pracovníci technickej podpory vedia pomôcť aj so zamrznutými zámkami, batériou alebo brzdami, pomôžu zaslať chýbajúce potrebné náhradné diely po nehode alebo poruche a rovnako aj poskytnúť komplexné administratívno-informačné služby, vrátane dopravného servisu a poradenstva pri autonehode. Klienti sa tak nemusia strachovať, že v prípade poruchy budú musieť bezmocní nechať auto odstavené na diaľnici a na vlastné náklady zabezpečiť jeho odtiahnutie.

 

Zdroj: thumbnail

34