Samostatnosť žien, ich finančná nezávislosť a viera v samu seba. To sú základné myšlienky, pod ktoré sa spoločnosť AVON podpisuje už veľa rokov a snaží sa tak inšpirovať ženy k tomu, aby sa mali rady a verili vo svoje schopnosti. V novej komunikácii preto AVON zdôrazňuje nielen ženskú krásu, ale poukazuje predovšetkým na silu ženskej vôle. Priania a sny sa tak vďaka nej môžu premeniť na skutočnosť.
Hlavnými hviezdami kampane sú skutočné AVON Ladies a ich inšpiratívne príbehy.
Príbehy reálnych žien, ich priania, túžby, splnené sny. Nová komunikačná kampaň spoločnosti AVON ukazuje konkrétne osudy žien. „Vždy sme sa v AVONe snažili inšpirovať ženy, teraz sa nechávame ženami inšpirovať. Tento prístup sa odráža v našej novej komunikácii, kde sa snažíme motivovať ženy, aby s nami zdieľali svoj príbeh a pripojili sa tak k novej vízii krásy,“vyjadrila sa Alena Pytlíčková, PR manažérka AVONu.
Globálna rebrandingová kampaň sa spúšťa v týchto dňoch a jednou zo zásadných zmien v komunikácii je nahradenie existujúceho sloganu: „Vy robíte svet krajším“ krédom novým „Krásne pre seba“. Hlavný odkaz kampane je postavený na sile žien a na viere v samu seba. „Výzva AVONu vychádza z histórie tejto spoločnosti, ktorá vždy podporovala samostatnosť žien a ich finančnú nezávislosť a tvrdila, že svet potrebuje viac silných a sebavedomých žien. Žien, ktoré si nielen vysnívali svoje veľké sny, ale dokážu ich premeniť na realitu,“ upresňuje Alena Pytlíčková. Použitím nového sloganu chce podľa nej AVON zdôrazniť individualitu a jedinečnosť každej ženy. „Iba sebavedomé a spokojné ženy môžu inšpirovať ostatných,“ dopĺňa PR manažérka.
Ústrednými hviezdami prvej fázy novej komunikácie spoločnosti sa stávajú AVON Ladies, ktoré prichádzajú so silnými a inšpiratívnymi príbehmi zo svojho života. Sú to príbehy postavené na sebadôvere a odvahe isť si v živote za svojim cieľom bez ohľadu na očakávania spoločnosti či jej námietky. Ich tváre sa objavia na outdoorových plochách po celej Slovenskej republike a nebude chýbať ani interaktívna online kampaň. Kampaň bude pracovať s hashtagom #vrajbysommala. Pri tejto príležitosti vznikol tiež nový web www.vrajbysommala.sk, kam budú môcť ľudia posielať svoje osobné príbehy. AVON vytvoril túto platformu s cieľom pracovať so stále viac populárnym content marketingom a zvýšiť povedomie o značke. Digitálna kampaň počíta aj so šírením myšlienky Krásne pre seba po sociálnej sieti Facebook. Ďalšiu fázu kampane navyše podporí známa tvár slovenského šoubiznisu.