Portál ZlavaDna.sk v minulom roku navštívilo 4,6 mil. unikátnych návštevníkov, predal zľavové kupóny v hodnote 15,9 milióna eur a za posledné tri roky zaznamenal nárast výnosu o 979%. Spoločnosť Creative web, vlastník ZlavaDna.sk, sa tak v roku 2013 zaradila medzi najrýchlejšie rastúce spoločnosti na Slovensku a získala ocenenie Rising Star, udeľované firmou Deloitte. Spolu so zľavovým portálom Boomer, ktorý rovanko patrí do rodiny Creative web, získali v minulom roku 42% podiel na trhu.
V roku 2013 patrili medzi nových významných klientov ZlavaDna.sk napr. Železnice slovenskej republiky, Slovenské národné divadlo, očná klinika Cornea, slovenská firma s tradíciou Ozeta či známa značka kávy Tchibo, ktoré pravidelne zverejňujú svoje ponuky,“ uvádza Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.
Trhová jednotka medzi zľavovými portálmi označila rok 2013 za rok v znamení služieb spojených s cestovaním a relaxom. Za zmienku určite stojí predaných 7 017 kupónov do Aquaparku Tatralandia či 4 289 skipassov v obľúbenom lyžiarskom stredisku Skalka Arena. „Skoro všetky ponuky zverejnené na ZlavaDna.sk predstavujú stále, resp. opakované zľavové ponuky a len zanedbateľný počet tvoria jednorazoví klienti.Ukázalo sa, že ZlavaDna.sk reálne pomáha prevádzkam pri predaji a vykrytí menej vyťažených sezón,“dodáva Zdenko Hoschek.
Medzi Slovákmi boli v roku 2013 veľmi obľúbené kupóny do reštaurácií, pričom najviac sa predalo z ponuky kila rebierok s pivom, v počte 9 492 ks. Jednou z najpredávanejších zliav sa stala ponuka havarijného poistenia od poisťovne Kooperativa, ktorej ZlavaDna.sk zabezpečila 7 265 nových zákazníkov. Pochváliť sa môže aj Ozeta, ktorej ponuka zliav priniesla 7 808 zákazníkov s výnosom viac ako 80 000€ a podnietila dopyt spotrebiteľa po kvalitnom oblečení zo slovenskej dielne.„Akciu sme skúšobne spustili na našej predajni OZETA na Špitálskej ulici v Bratislave. Okamžite sme zaznamenali takmer 400% nárast kupujúcich zákazníkov. Nepredpokladali sme, že zákazník zľavového portálu u nás zostane aj po skončení akcie, no opak sa stal pravdou. Omladili sme zákaznícku základňu, celkové tržby predajne stúpli o 40% a medziročne stúpajú. Hoci sme portál ZlavaDna.sk chceli primárne využiť ako komunikačný kanál, osvedčil sa aj ako efektívny spôsob predaja.“ prezrádza Miroslava Krausová z OZETA.
O úspešnom roku trhovej jednotky hovoria aj štatistiky o návštevnosti a cene objednávky. „ZlavaDna.sk za rok 2013 zaznamenala celkovo 17,8 mil. návštev, pričom unikátnych návštevníkov bolo až 4,6 mil. Hovorí to o tom, že zákazníci veria ponuke ZlavaDna.sk a opakovane nakupujú zľavy. Za zmienku stojí aj rastúca priemerná úroveň ceny objednávky, ktorá sa v minulom roku pohybovala na úrovni 30€,“ doplnil Hoschek.