Hriešne dobré aj folklórne nákupy

Hriešne dobré aj folklórne nákupy

Zvýhodnené nákupy, spojenie s Fashion LIVE!, k tomu výnimočná výstava ľudových krojov i originálne darčeky – Aupark Bratislava spúšťa opäť tradičné jesenné Hriešne dobré nákupy. Navštívte nákupné centrum od 19. do 22. októbra a zažite nevšednú atmosféru plnú horúcich trendov. Navyše, ak ste vernostný zákazník, odídete domov aj so štýlovou taškou z limitovanej edície, ktorú tentokrát navrhla Tamara Šimončíková Heribanová.

Hriešne krásna taška
Z tohtoročných Hriešne dobrých nákupov si bude možné odniesť nielen nefalšovaný zážitok, ale aj štýlovú spomienku –  nákupnú tašku v limitovanom počte. Vernostným zákazníkom tak pribudne ďalší doplnok do zbierky, v minulosti tašku navrhli viacerí módni dizajnéri: Boris Hanečka, Marcel Holubec, Ema Klein a Hana Převrátilová. Tentokrát bola oslovená Tamara Šimončíková Heribanová, v rámci spolupráce na výstave ľudových krojov „Od kolísky v kráse“. Inšpiráciou sa stal ľudový motív. Tašku zdobí fotografia detailu výšivky hornostredských rukávcov z jej súkromnej zbierky.  Novinkou je aj aktuálny dizajn vernostnej karty s rovnomenným motívom viac ako storočnej čipky.

Hriešne dobré aj folklórne nákupy

 

Zoznam výhod pre vernostných zákazníkov tým len začína. Po náročných nákupoch sa, napríklad, budú môcť domov odviesť zadarmo v jednom z troch áut v rámci spolupráce s mestským projektom up! City. Držiteľov vernostnej karty, ktorí prídu vlastným autom, zase potešia štyri hodiny parkovania zadarmo. Samozrejmosťou je i šatňa zadarmo, zľavy do detského kútika a zvýhodnené ponuky od vernostných značiek.

Neprehliadnite VIP kupóny
Jesenné Hriešne dobré nákupy budú tento rok mimoriadne bohaté. Októbrový shopping maratón prináša doposiaľ najširšiu ponuku zliav, ktorej súčasťou sú aj špeciálne VIP kupóny. Nájdete ich na predných stranách kupónovej knižky. Potešia vás zvýhodnenými ponukami od značiek ako ALDO, CLINIQUE, CROCS, Douglas či O bag, Superdry, alebo Sempre, ale napríklad i darček v podobe rollerball GUCCI BLOOM pri nákupe vo FAnn parfumérie. Pozornosti bude navyše rozdávať aj magazín EVA.

Vernostná karta vstupenkou do exkluzívnej súťaže
Štýlová nákupná taška a rad výhod nie sú jediným bonusom pre vernostných zákazníkov centra. V rámci spolupráce s podujatím Fashion LIVE! pripravil Aupark pre držiteľov vernostnej karty i lákavú súťaž o doplnok z aktuálnej kolekcie renomovaného dizajnéra Borisa Hanečku. Pre viac informácií sledujte Facebook Fashion LIVE! a Aupark Shopping Center.

Zakrúžkujte si v kalendároch 19. až 22. október a užite si jesenné Hriešne dobré nákupy naplno.

Autor: Marta Turóciová