Takmer 10 percent obyvateľov Bratislavy sa počas 10 rokov videlo v TV Bratislava

TV Bratislava

Nielen novou grafikou prekvapila TV Bratislava svojich divákov , ale aj novou kvalitou, keďže  sprevádzkovala nové vysielacie pracovisko vo formáte HD.

Televíznu grafiku zverila tým najlepším v odbore: producentovi kreatívneho štúdia Oreo Martinovi Hudákovi a grafickej dizajnérke Petre Bartošovej. Martin sa profesii venuje viac ako 20 rokov, má za sebou množstvo televíznych grafík pre národné televízie a Petra študovala odbor v zahraničí.

Pri tejto príležitosti, ale najmä z potreby výmeny starého za nové, po 10. rokoch zakúpila a uviedla do prevádzky nové, moderné vysielacie pracovisko vo formáte HD.

Zakladatelia televízie Ing. Mária Urlandová a Ing. Silvester Ernek spomínajú na uplynulých 10 rokov ako na roky vysokého pracovného nasadenia celého kolektívu 15 až 20 pracovníkov, aby každý deň priniesli na TV obrazovku nový premiérový program. „Teší nás najmä dôvera divákov, ktorí nám denne píšu o svojich starostiach, ktorým sa snažíme venovať čo najviac“, zhodli sa obaja.

Televízia vyrába v priemere 2500 minút premiérového programu mesačne a to je číslo porovnateľné s niektorými národnými stanicami. Jednoznačne od začiatku je najväčšou regionálnou televíziou v SR.

Denne aktualizovaný program jej umožnil sledovanosť, ktorá je potvrdená prieskumom – 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava.

Niekoľko údajov z vysielania:
– viac ako 1200 diskusných relácií – v každej účinkovali traja hostia, to znamená vyše 3600 obyvateľov Bratislavy,
– viac ako  2560 vydaní Metro Dnes, to znamená vyše 4000 hostí,
– viac ako 12 000 reportáži, okolo 100 zastupiteľstiev atď.

„ Unikátne, že na našej obrazovke sa už uvidelo možno 10 % obyvateľov Bratislavy a bol by to úžasne, keby sa tam raz uvideli  všetci,hovorí Ing. Mária Urlandová, riaditeľka televízie.

Okrem toho sú to aj desiatky televíznych pracovníkov, ktorí spolupracovali s televíziou aj jej zakladateľom – spoločnosťou Viva Studio, z ktorých mnohé mená sú zvučné v národnej televízií alebo na miestach hovorcov.

Medzi najsledovanejšie relácie patrí denný magazín Metro Dnes a Beseda o piatej. Diskusná relácia Beseda o piatej má premiéru 2 krát do týždňa, analyzuje témy, ktoré hýbu Bratislavou. Na takýto formát nemá priestor národná televízia – v tom je jedinečnosť a význam regionálnej televízie.

„ Nenapodobňujeme národné média – netreba nás porovnávať. My sami sme si vybrali, že chceme byť iní – dôvernejší,“ dodáva Ing. Mária Urlandová.

Lokálne vysielanie tiež pôsobí aj významný prostriedok, ktorý umožňuje občanom, aby sa aj oni podieľali na rozhodovaní o miestnych záležitostiach.

Veď kto má rad svoje mesto, zaujíma sa aj o veci verejné a to prispieva ku demokracii.

Zdroj TV Bratislava

TV Bratislava