Obchodný reťazec Kaufland v rámci svojej spoločensky zodpovednej filozofie výrazne dbá na výber sortimentu, ktorý ponúka. Už po druhý raz v tomto roku prichádza s unikátnym letákom, kde predstavuje svoju jedinečnú ponuku produktov vlastných značiek vyrobených s ohľadom na ľudí a životné prostredie. Od 27.októbra si tak zákazníci môžu kúpiť bezlaktózové, fairtrade, Marine Stewardship council (MSC) a FSC výrobky, a taktiež úplne nový rad produktov s označením K-Bio a K-take it veggie.
Byť vegetariánom, dokonca vegánom je v posledných rokoch čoraz populárnejšie. Dôvody sú rôzne – častokrát je za tým snaha vyhnúť sa rôznym civilizačným ochoreniam, prípadne odmietanie utrpenia zvierat. Veľmi podstatným aspektom je však aj to, že je to častokrát ekologickejšie, keďže pestovanie strukovín či obilnín nás nestojí tak veľa energie ako výroba mäsa. V otázke voľby svojho kulinárskeho favorita má každý pôžitkár rozdielne kritériá. Nová značka K-take it veggie ponúka celý rad lahodných vegetariánskych a vegánskych výrobkov, ktoré môžu obohatiť aj ten najnáročnejší jedálny lístok.