Kampaň ako z rozprávky

Zo zákulisia nakrúcania najnovšej reklamnej kampane Allianz – SP

Zo zákulisia nakrúcania najnovšej reklamnej kampane Allianz – SP

V rozprávke sa vždy môžeme spoľahnúť na šťastný koniec. Sme na to zvyknutí, všetci si z detstva dôverne pamätáme známe rozprávkové príbehy. Sám život však žiadnou rozprávkou nie je a každý príbeh má svoj vlastný, nepredvída­teľný koniec. Je dobré byť preto pripravený na všetky situácie, ktoré nám život prináša. Obzvlášť, ak ide o náš domov…

V školskom predstavení na javisku prebieha rozkošná adaptácia klasickej rozprávky O troch prasiatkach. Traja hlavní detskí predstavitelia – prasiatka, sa ukrývajú v tehlovom domčeku pred zlým vlkom. Odvážne prasiatko sa vysmieva vlkovi pred domčekom, chvostíkom však zavadí o kľučku na dvierkach a nechtiac zrúti kulisu domčeka. Celá scénka je tragikomicky vtipná, publikum sa skvele baví a zmätené prasiatko stojí v ruinách domčeka. Rýchlo sa však vynájde a spolu s vlkom sa za búrlivého potlesku ruka v ruke poklonia vysmiatemu publiku.

Povzbudzujeme klientov k odvahe
Nejde len o klasické detské predstavenie, ale o najnovšiu reklamnú kampaň Allianz – Slovenskej poisťovne na poistenie privátneho majetku. Kampaň vychádza z medzinárodného komunikačného konceptu skupiny Allianz – „Dare to“, teda odváž sa/trúfni si, ktorý bol úspešne odprezentovaný už v  jarnej imidžovej kampani. Klientov povzbudzuje k odvahe, aby žili plnohodnotne a podľa svojich predstáv, pretože nech robia čokoľvek, po ich boku stojí silná poisťovňa. Reklama na poistenie majetku Môj domov, vyzýva k odvahe postaviť sa všetkým nepredvídateľným udalostiam, ktoré môžu ohroziť náš domov. 30 sekundový reklamný televízny spot, ktorý môžu aktuálne diváci vidieť na televíznych obrazovkách, sme počas leta nakrúcali v kultúrnom dome Devín za pomoci detských hercov. Kampaň je tradične podporená outdoorovými reklamnými nosičmi a online reklamou.

 

Zo zákulisia nakrúcania najnovšej reklamnej kampane Allianz – SP

Metafora na poistnú udalosť
Kampaň, zameraná na podporu poistného produktu Môj domov, prezentuje hlavnú myšlienku „Dare to“ v podobe rozprávky O troch prasiatkach prostredníctvom milej, vtipnej a jednoduchej metafory na poistnú udalosť. Pre obľúbený rozprávkový príbeh je charakteristická stavba domčekov zo slamy, dreva a tehly v kombinácii s preukázaním odvahy prasiatok. Posolstvo je bližšie odkomunikované v znení: „Stalo sa… Opravíte. Najoceňovanejšie poistenie majetku Môj domov vyrieši nepredvídané situácie rýchlo a fér.“

Zdroj: Allianz – SP