Poradňa

Dobry den. Chcela som sa opytat na 2 veci. Raz sa nam stalo, ze sme boli bez elektirckeho prudu 38 hodin (na dedine) a vsetky zasoby v mraznicke, chladnicke boli poskodene, nejedle. BOlo nam poradene, zavolat , aby sa riesila domaca poistna udalost. Lenze nemali sme kde skladovat to zapachajuce maso, tak sme ho vyhodili do kontajnerov. Udalost vysetrit, prisli az o 5 dni, kedy musite uznat sami, ze by sme asi odpadli z toho zapachu co by to maso zapachalo 5 dni. A bola nam to cele odmietnute, pretoze sme nemali dokaz o zapachajucom mase… Je nam to luto, ze sa takto staviate k ludom :( Clovek si podctivo plati poistenie domacnosti a nakoniec takto dopadne… Druha otazka: Ked sa nam narodil syncek, dali sme mu poistenie farbicka. Chlap, ktory nam poistku robil, nam povedal, ze pri podpise zmluvy dostaneme farbicky, omalovanky, fotoramcek, a LEGO velke vedro. Pri podpise sa tvaril, ze na to zabudol a ze nam to doda, no doteraz (presli 3,5 roka) nic nam nedoniesol a dokonca uz u vas ani nepracuje. Da sa k tym darcekom este nejako dopracovat? Dakujem za odpovede

Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Potvrdzujeme, že pokazené potraviny je možné z hygienických dôvodov odstrániť ešte pred príchodom zamestnanca poisťovne na obhliadku. Podmienkou vzniku nároku na poistné plnenie pri každej majetkovej škode je však preukázať príčinu poškodenia krytú poistením, ako aj rozsah škody (v tomto prípade napr. vlastnou fotodokumentáciou). V súvislosti s postupom finančného agenta pri uzavretí poistenia Farbička, prosím, kontaktujte bezplatnú infolinku našej spoločnosti na čísle 0800 122 222 alebo zašlite email na adresu dialog@allianzsp.sk s uvedením údajov o poistnej zmluve, finančom agentovi a po posúdení vzniknutej situácie Vám bude zaslané vyjadrenie. Ďakujeme.

To Top