Podľa prieskumu realizovaného pre značku Staropramen je stretnutie s priateľmi na pive, minimálne raz za mesiac, najčastejším spôsobom ako trávia čas s kamarátmi tri štvrtiny Čechov a inak tomu nie je ani na Slovensku. Práve Dni Pražského Piva, ktoré sa začali v septembri, dávajú ľuďom extra dôvod sa zísť a prežiť príjemné chvíle s lahodným pivným špeciálom v ruke. Pri tejto príležitosti zároveň sládkovia zo smíchovského pivovaru uvarili limitovanú edíciu Extra chmelenej 12°.
Spoločnosť Staropamen aj tento rok organizuje Dni Pražského Piva, ktoré na Slovensku odštartovali v polovici septembra a potrvajú približne mesiac. Pivní znalci si tak prídu na svoje vďaka Extra chmelenej 12°, ktorú pre tento ročník uvaril pivovar podľa špeciálnej receptúry. Špeciál si budú môcť milovníci zlatého moku vychutnať v 250 partnerských podnikoch a reštauráciách po celom Slovensku.
Staropramen pripravil na podporu osláv Dní Pražského Piva aj novú marketingovú kampaň s názvom „Extra dôvod sa zísť“. Prostredníctvom nej bude verejnosti pripomínať oslavu zlatistého moku a zároveň pozývať priaznivcov na pivný špeciál. Kľúčovou časťou kampane budú televízne spoty. Ľudia sa s ňou stretnú aj online a započujú ju v rádiách. Samozrejme veľká časť kampane sa odohrá priamo na mieste predaja, teda v podnikoch a reštauráciách, kde je pre konzumentov pripravená aktivácia spojená s Dňami Pražského Piva a pivom vo všeobecnosti.
„S priateľmi chodíme pravidelne a radi „na jedno“, ale teraz máme o dôvod naviac sa stretnúť. Našim cieľom je ľuďom pripomenúť náš národný nápoj, na ktorý môžeme byť právom hrdí, a navnadiť ich, aby sa s priateľmi vydali do podnikov a reštaurácií, kde si môžu vychutnať Extra chmelenú 12° z dielne našich sládkov. Dôležitosť, ktorú oslavám Dní Pražského Piva prikladáme, dokazuje aj špeciálne vytvorený televízny spot na podporu tohto sviatku,“ hovorí Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.