BILLA prináša druhú sériu Vitamanov

Spoločnosť BILLA Slovensko štartuje pokračovanie úspešnej detskej kampane Vitamani. Druhá séria obsahuje šesť nových plyšových hračiek v podobe ovocia a zeleniny, ktoré prichádzajú s prepracovanejšími detailmi a novými príbehmi. Nových Vitamanov si môžu zákazníci zakúpiť v ktorejkoľvek zo 127 predajní BILLA za zvýhodnené ceny už od 1,99 eur. Získajú ich výmenou za VITABODY, ktoré zbierajú za každých 5 eur nákupu. V rámci komunikačnej kampane, ktorej súčasťou bol aj teasing v médiách, dnes BILLA nasadzuje aj nový TV spot Vitamani.

V rámci druhej série Vitamanov prináša BILLA šesť nových, originálnych plyšových postavičiek. Každá z nich má svoje meno a vlastný príbeh. Druhú sériu Vitamanov tvoria:citron(1)

karfiol Karfio Mio, citrón Don Grimasso, špargľa Špargilera, malina Malin Monroe, kokos TyKokso a tekvica Terka Monsterka.

„Billa priniesla na Slovensko ako prvá lojalitný program, prostredníctvom ktorého začala odmeňovať svojich zákazníkov plyšovými hračkami. Na základe našich skúseností v oblasti detských kampaní a lojalitných programov nadväzujeme na úspech minuloročnej kampane Vitamani a našim zákazníkom dávame opäť príjemný bonus za nákup v sieti našich supermarketov,“ hovorí Oliver Vališ, marketingový riaditeľ BILLA Slovensko.

Plyšové hračky podľa svojho výberu si môžu zákazníci zakúpiť za zvýhodnenú cenu na základe zbierania špeciálnych nálepiek – VITABODOV, ktoré si nalepia na hraciu kartu. Za každých 5 eur karfiolnákupu dostane zákazník jeden VITABOD. Konečná cena plyšovej hračky závisí od počtu VITABODOV, ktoré zákazník pri jej kúpe predloží. Za 10 VITABODOV si môže zákazník kúpiť Vitamana za 4,99 eur, pri 20 VITABODOCH je cena jednej hračky len 1,99 eur. Šesť druhov Vitamanov je možné zakúpiť aj bez predloženia bodov, a to za plnú cenu 9,99 eur za kus.

Dodatočné VITABODY môžu zákazníci získať aj za nákup vybraných produktov označených v akciovom letáku. VITABODY je možné dostať aj zadarmo – ako odmenu za úspešné dokončenie hry Vitabanda na stránke www.vitamani.sk. V tomto prípade si zákazník nalepí na hraciu kartu unikátny VITABOD, ktorý si vytlačí a vystrihne z e-mailu. kokos(1)Touto formou je možné získať maximálne jeden VITABOD na jednu hraciu kartu.

Webová stránka www.vitamani.sk, ktorá prináša kompletný prehľad nových Vitamanov, ich príbehy, online hru ako aj všetky informácie o možnostiach získania plyšových hračiek, je súčasťou novej komunikačnej kampane.

„Kampaň Vitamani je komunikovaná aj novým TV spotom, ktorý je založený na chytľavej hudbe a zobrazuje nových Vitamanov ako hudobné hviezdy,“ dopĺňa Oliver Vališ. Komunikácia malina(1)prebieha aj prostredníctvom OOH nosičov, profilu na Facebooku a tiež letákov a POS materiálov na predajniach. BILLA nezabúda ani na samotné deti, pre ktoré je určená nová hudobná mobilná aplikácia. Súčasťou kampane bola aj teasingová fáza. BILLA v rámci nej zverejnila teasingované video, ktorého témou bola nová odroda karfiolu Karfio Mio v predajniach BILLA.

Šesticu plyšových hračiek nájdu zákazníci v špeciálnych stojanoch na viditeľnom mieste v každej zo 127 predajní BILLA. Akcia s Vitamanmi trvá od 25. marca do 2. spargla(1)júna 2015 alebo do vypredania zásob.

tekvica