Krása a kozmetika

Aerobik na tvár – cvičte s nami

Krásu ovplyvňujú mnohé faktory, aj každodenná starostlivosť. Skúste ku krémom, gélom a séram pridať aj trochu aerobiku. Špeciálne a pritom jednoduché cvičenia zmiernia únavu, spevnia svaly na tvári a omladia pleť. Nielen používanie správne zvolenej kozmetiky, ale aj cvičenia na tvárové svaly sú prevencia a účinné riešenie ako zlepšiť stav pleti a zmierniť vznik a prehlbovanie vrások.

Podobne ako u iných telesných partií, cvičenie posilňuje a spevňuje svaly na tvári. Pozitívny vplyv má aj masáž. Jemné dotyky stimulujú povrch pokožky a reflexné body, pokožka sa uvoľňuje, prekrví a jej povrch sa zlepší. Kombinácia kozmetiky, tvárových cvičení a masáží môže zlepšiť stav a vzhľad pokožky a účinne podporí aj rôzne estetické zákroky.

Cvičiť treba raz denne a každý cvik trikrát opakovať. Ideálne je zaradiť tvárový aerobik do večernej starostlivosti o pleť. Vyčistená a ošetrená pleť lepšie vstrebáva aktívne látky z kozmetiky, počas spánku koža lepšie odpočíva a účinok cvičenia a starostlivosti je výraznejší. Nie je nevyhnutné cvičiť vždy celú sériu cvikov. Stačí si vybrať cvik pre oblasť, na ktorú sa chcete najviac zamerať alebo môžete cviky striedať.

Čelo a vrásky medzi očami
Konce prstov oboch rúk položte doprostred čela s malíčkami tesne pod obočím. Prstami jemne tlačte do pokožky a zároveň ich pomaly posúvajte smerom k spánkom. Oči majte doširoka otvorené (ako pri údive), obočie povytiahnuté, čelo nezvrašťujte. Vydržte päť sekúnd a pritom jemne tlačte zuby-stoličky k sebe.

Efekt: Cvičenie uvoľňuje čelo a pomáha vyhladiť zvislé vrásky medzi očami.
Náš tip: Pred cvičením použite na ošetrenie čela energizujúci denný krém proti vráskam pôsobiaci proti príznakom únavy a prebúdzajúci žiarivý a svieži vzhľad.

Okolie očí
Dôležité je správne urobiť cvik, preto sa najprv naučte stiahnuť sval okolo očí. Položte prsty na vonkajšie kútiky, oči pomaly zavrite a silno stlačte viečka – pocítite, ako sa tento sval stiahne. Po vmasírovaní krému položte brušká prstov na vonkajší kútik očí a jemne vytiahnite dolné viečko smerom von. Pozrite sa smerom nahor, obočie nezdvíhajte ani nepovyťahujte a snažte sa mrknúť bez toho, aby ste zatvárali oči. Pocítite, ako sa sťahuje sval okolo očí a pokožka spodného viečka sa napína, vydržte päť sekúnd. Pri cvičení nezvrašťujte čelo!
Efekt: Posilnenie okolia očí a zmenšenie vačkov pod dolnými viečkami.
Náš tip: Na ošetrenie očných partií použite očný krém, ktorý viditeľne redukuje vrásky a minimalizuje tmavé kruhy pod očami.

Lícne kosti
Aerobik na tvár – cvičte s namiSilno stlačte pery a vtiahnite ich dovnútra. Napnite bradu – len povytiahnite spodnú peru smerom nahor a usmejte sa (kútiky úst mieria nahor). Teraz položte spodnú časť dlaní vedľa úst a päť sekúnd tlačte kútiky úst smerom nahor. Čelo a oči majte uvoľnené. Nakoniec krúživými pohybmi masírujte čeľustné kĺby, tým túto partiu uvoľníte.

Efekt: Spevnenie brady a kútikov úst, cvičenie posilňuje a spevňuje svaly lícnych kostí a líc.
Náš tip: Účinnosť cviku podporte aplikáciou nočného krému na omladenie pleti, ktorý preukázateľne zlepšuje pevnosť a obnovuje pleť, spevňuje kontúry, redukuje vrásky a podporuje regeneráciu počas spánku.


Okolie pier

Pery napnite cez zuby a vytvorte tak ústami uzavreté O. Vždy sa ubezpečte, že horná pera je hladká a bez vrások. Zostaňte v tejto pozícii, položte ukazováky na tvár (konce prstov sú pri nose, palec pod bradou) a päť sekúnd rukami naťahujte tvár smerom do strán. Na záver cvičenia masírujte čeľustné kĺby krúživými pohybmi smerom dopredu a dozadu (5 krúžkov každým smerom).

Efekt: Posilnenie partií okolo pier, zjemnenie vrások, ktoré sa tvoria medzi nosom a ústami.
Náš tip: Pred cvičením naneste na precvičované partie nočný krém proti vráskam, ktorý pleť počas noci hydratuje, regeneruje a viditeľne vyhladzuje.

Krk
Hlavu držte rovno. Položte obe ruky dlaňami na prednú časť krku (ľavú cez pravú alebo naopak), jemne predsuňte čeľusť a bradu zdvihnite, aby ste napli krk, ale nezaťažili krčné stavce. Vydržte päť sekúnd, pozerajte pritom hore a jazyk pritlačte na horné podnebie. Pocítite, ako sa svaly podbradku a krku napínajú. Vráťte hlavu pomaly do pôvodnej pozície. Cvičenie ukončite masírovaním čeľustných kĺbov (krúživými pohybmi smerom dopredu a dozadu) a pritom mierne otvárajte a zatvárajte ústa.
Efekt:Cvičenie posilňuje svaly na prednej časti krku a bráni vzniku dvojitej brady.
Náš tip: Efekt cvičenia posilňujte ošetrením krku a dekoltu vyhladzujúcim sérom na omladenie pleti. Koncentrované zloženie prebúdza bunkovú vitalitu, vyhladzuje vrásky a chráni bunkové membrány pred škodlivými účinkami voľných radikálov, ktoré sú jedným z hlavných spúšťačov predčasného starnutia pleti.

Na čo dávať pozor!
Všimnite si, že ani pri jednom cviku nedochádza k mračeniu, vrašteniu a akémukoľvek „posilňovaniu“ vrások. Naopak, „pri cvičení sa napínajú a naťahujú jednotlivé partie (spevňujú tvárové svaly), a to pomáha vyhladzovať a zjemniť vrásky.

To Top