Krása a kozmetika

Odhaľte tajomstvo štíhlej postavy Kate Hudson

Odhaľte tajomstvo štíhlej postavy Kate Hudson

Slávna hollywoodska herečka Kate Hudson by svojou postavou zatienila aj dvadsiatničky. Hoci hrdá mama má dvoch synov  po pôrode pribrala 30 kíl, no nadváha je už minulosťou. Aké je jej tajomstvo dokonalej postavy?

37-ročná herečka sa netají tým, že miluje jedlo a hlavne pizzu. Do vienka síce dostala rýchly metabolizmus, ale aby si udržala postavu, niečo ju to stojí. A hlavne po pôrode musela bojovať s kilami navyše a nedostatkom energie. Dokázala ich však zhodiť za štyri mesiace a na červenom koberci doslova žiarila.

Za krátky čas zhodila veľa kíl
Vyskúšala viacero diét a spôsobov cvičenia, ale pri žiadnom nevydržala. „Viem, že niektorí ľudia musia mať presne daný plán a režim, ale ja nie som žiadny plánovač,“ zdôverila sa herečka magazínu Space.com. Hoci nie je fanúšikom športu, prinútila sa denne cvičiť tri hodiny.

To však nestačilo a upravila aj svoj jedálniček. Rozhodla sa zdravo schudnúť s proteínmi a preto obmedzila príjem sacharidov. Vďaka tomu sa opäť vrátila na váhu spred pôrodu a cítila sa plná energie. Výhodou tohto zdravého chudnutia je hlavne to, že sa pri ňom spaľujú tuky, ale nie svalová hmota.

Nikdy sa necítila lepšie
Kým v prvej fáze stravovacieho režimu jedla skôr polievky, omelety a proteínové nápoje, v druhej fáze si už dopriala hydinu a pridala hlavne mliečne výrobky, ktoré sú spolu s mäsom najbohatším zdrojom proteínov, teda tých správnych bielkovín. K jogurtom, cottage cheesu a tvarohu pridala aj veľa zeleniny. Nevynechala ani ryby, vajcia a hlavne pila veľa vody. Netrápil ju však žiaden vlčí hlad. Tajomstvom jej úspechu je, že si sacharidy dopraje len vo vybraných časoch, kedy ich telo naozaj potrebuje.

Herečka tvrdí, že sa nikdy necítila lepšie a mala oveľa viac energie. Nedávno jej vyšla kniha o zdravom spôsobe, ako milovať svoje telo „Krásne šťastná: Zdravé spôsoby ako milovať svoje telo“. Všetkým čitateľom odporúča, aby sa snažili zistiť, čo je pre nich najlepšie a slepo nepreberali diétne triky iných ľudí. „Vaše mentálne zdravie je kľúčom k fyzickému. Neberte sa príliš vážne,“ odkazuje na záver Kate.

Aj vy si môžete vyskúšať stravovanie podľa Kate Hudson:
Raňajky: Ovsená kaša s hrozienkami a nasekanými vlašskými orechmi
Desiata: Jogurt alebo tvaroh
Obed: Grilovaný losos s Quinoa
Olovrant: Hummus so zelerom
Večera: Šošovicové Tacos alebo cottage cheese s mixom semiačok

Pripravila: Ľudmila Gdovinová-Hudáková.
Foto zdroj: Instagram

 

1 Comment

1 komentár

  1. Janka Malá

    23. februára 2017 at 12:16

    No neviem, ale jesť diétnu stravu podľa mňa nestačí na to, aby bola žena štíhla. Myslím tým pekne štíhla. Byť chudá, je jedna vec, ale byť vyšportovaná, je vec druhá. Ja som napríklad odjakživa ako prútik, ale len vďaka zumbe som dala svojej postave také pekné ženské tvary. Žijem v Bratislave, tak vám môžem odporučiť tú, ktorú mám overenú, a tou je klub La Fiesta. Tam je fakt dobrá energia. Pohyb je predsa živooooooooooot.

Odpovedať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

To Top