V nákupnom centre Slnečnice Market pribudne lokálny Trch.

Farmárske výrobky, sezónna zelenina či ovocie, lokálne kaviarne aj známe bistrá budú od štvrtka 12. apríla 2018 dostupné pre návštevníkov nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre totiž pribudne farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú v Trch.u aj lokálne gastro prevádzky ako napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0. Centrum Slnečnice Market so spádovou oblasťou vyše 115-tisíc obyvateľov je súčasťou novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice, projektu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP.

Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 m2 s tradičnými značkami ako Billa, JYSK či 101 Drogerie otvoril developer v novembri minulého roka. Vo štvrtok 12. apríla 2018 brány otvorí aj tržnica s názvom Trch. Otvorených bude väčšina prevádzok trhovníkov aj gastroznačiek, postupne budú pribúdať ďalšie. V sobotu 26. mája 2018 sa návštevníci môžu tešiť na celodenné podujatie a vychutnať si naplno širokú škálu otvorených prevádzok pri bohatom programe.

Pri tvorbe mixu nájomníkov sme vychádzali nielen z aktuálnych trendov, ale aj požiadaviek obyvateľov Slnečníc a okolia, ktorým chýbala v Petržalke ponuka lokálnych farmárov. Chceli sme ponuku tradičných značiek, ako je BILLA, JYSK či 101 Drogerie, doplniť aj o lokálne výrobky a značky, ktoré sú aktuálne veľmi vyhľadávané. Obyvatelia Slnečníc, Petržalky aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec, Rusoviec či Rajky tak získajú nové nákupné miesto na rýchle aj veľké rodinné nákupy i na trávenie voľného času pri kvalitnej káve či chutnom jedle s rodinou alebo susedmi,“ povedala Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z CRESCO GROUP.

Názov tržnice je Trch. – foneticky prepísané H na CH symbolizuje „Chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť: všetko je také, ako to vidíte a cítite – skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť.

Vo farmárskej tržnici si môžu návštevníci vybrať lokálne produkty napríklad v predajniach Vaša Špajza,  Culka Fruit či Dobré syry. K dispozícii budú návštevníkom aj zaujímavé a kvalitné gastro prevádzky ako KafeHaus Fertucha, I Love Pasta, NAAM Thai Food či EDO-KIN.

Svoj prvý spoločný koncept vytvorí v Trch.u aj sieť kaviarní KafeHaus Barzzuz a predajňa vlastných domácich koláčov Fertucha. ,,Pre návštevníkov Slnečnice Marketu otvoríme kaviareň KafeHaus, kde budeme ponúkať aj našu gurmánsku kávu Barzzuz praženú na Slovensku spolu s domácimi koláčmi z pekárne Fertuchy. Naši zákazníci sú ochotní pricestovať autom za našou ponukou, na ktorú sú zvyknutí  z iných prevádzok. Preto je pre nás dôležitá dostupnosť a možnosť parkovania. Ľudia si u nás radi vychutnávajú kvalitnú kávu s čerstvým koláčom. Veríme, že náš marketový koncept spojenia dvoch značiek Kafehaus a Fertucha si obľúbia aj obyvatelia Slnečníc a okolia. Ak sa náš spoločný koncept osvedčí, zvážime jeho rozšírenie aj do iných lokalít,“ uviedol Michal Štefanovič, spolumajiteľ KafeHausu a Barzzuzu.

Frekventovaná lokalita, ľahká dostupnosť aj blízkosť Petržalky rozhodli o otvorení prevádzky v Slnečnice Markete pre známu značku sushi EDO-KIN. „Už dlho sme uvažovali nad lokalitou v Petržalke alebo v jej blízkosti, aj preto sme sa rozhodli pre Slnečnice Market. V samotnom projekte Slnečníc, ktorý neustále rastie, vidím veľký potenciál pre náš nový koncept EDO-KIN Wok,“ prezradil Karol Gálik, konateľ spoločnosti EDO-KIN sushi z Bratislavy, ktorá má vyše 40 zamestnancov. EDO-KIN Wok ponúkne zákazníkom okrem čerstvého baleného sushi aj teplé jedlá pripravené rýchlejšie ako v reštauráciách. „Chceme ľuďom ukázať, že aj v takzvaných fastfoodoch sa môžu najesť na úrovni a kvalitne za primeranú cenu a dokonca tak, aby mal zákazník z jedla aj zážitok,“ dodal Karol Gálik.

 

Nákupné centrum Slnečnice Market:

  • Predajne: BILLA, JYSK, PLANEO Elektro, PEPCO, 101 Drogerie, SUPER ZOO, GG tabak a lekáreň GREEN PHARMA.
  • 195 parkovacích miest pre zákazníkov, 2 hodiny parkovania zadarmo, pri parkovaní nad 2 hodiny je platba možná kartou.
  • Otváracie hodiny: pondelok až nedeľa 9.00 – 20.00 hod., BILLA: pondelok – sobota 7:00 – 21:00 hod., nedeľa 8:00 – 20:00 h, gastro zóna: pondelok až nedeľa 11.00 – 21.00 hod., tržnica: pondelok až piatok 9.00 až 19.00 hod., sobota: 9.00 – 17.00 hod., nedeľa zatvorené.
  • V centre bude celkovo vyše 30 obchodov, lokálnych gastro prevádzok, špecializovaných predajní a predajných miest malých farmárov na ploche vyše 8 300 m2.
  • Návštevníci môžu využiť bankomaty od Slovenskej sporiteľne a Tatra banky.
  • V blízkej budúcnosti bude súčasťou Slnečnice Marketu aj rodinné športové centrum LEON a centrum LEON Jungle Park.

Aké prevádzky budú v novootvorenej časti Trch.:

Tržnica:                 

  • Trhovníci – pultový predaj čerstvého ovocia a zeleniny
  • Vaša Špajza – Poctivé potraviny – farmárske potraviny
  • Víno Hruška – predaj vína
  • Village Farm – produkty z vlastného chovu
  • Culka Fruit – ovocie a zelenina
  • Davídkovo koření – koreniny
  • Dobré syry – syry a mliečne výrobky, potraviny bez obalu
  • Sun flowers – kvetinárstvo

Gastro zóna:        

  • Brew bar Cafe – kaviareň, predajňa výberovej kávy
  • Mníchovské Bistro – rýchle občerstvenie
  • I Love Pasta – pasta & risotto
  • Tel Aviv – hummus & falafel
  • EDO-KIN sushi – panázijská kuchyňa
  • NoBell Craft Beer – remeselné pivo & pivotéka & street food
  • Food 2.0 – Healthy Fastfood – pre všetky dietetické preferencie
  • Perzská chuť – perzská kuchyňa
  • KEBAB/Pide – turecké špeciality
  • NAAM Thai Food – thajská kuchyňa a potraviny
  • KafeHaus, Fertucha – kaviareň a pekáreň
  • Teriyaki & Fresh