Strongbow Elderflower, prírodná chuť novej dimenzie

Strongbow Elderflower

Po úspešnom uvedení a etablovaní značky Strongbow na slovenskom trhu prinášame ďalšie osvieženie v podobe cideru Strongbow Elderflower. Túto atraktívnu novinku  s obsahom prírodnej šťavy z bazového kvetu vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre ešte v roku 2015. Po veľkom úspechu na európskych trhoch prináša spoločnosť HEINEKEN Slovensko túto príchuť aj slovenským zákazníkom. Aktuálny trhový podiel značky Strongbow tvorí približne 85%, čo z nej robí absolútnu jednotku na slovenskom trhu.Strongbow Elderflower

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko sa pýši výrobou najobľúbenejšieho cideru na svete pod značkou Strongbow už od začiatku roka 2015. Vtedy začala výroba tohto populárneho nápoja v hurbanovskom pivovare, odkiaľ sa distribuuje až do 10-tich európskych krajín. Aktuálne sú v ponuke spolu štyri chuťové varianty cideru: Gold Apple, Red Berries, Dark Fruit a novinka na slovenskom trhu Elderflower, ktorá nahrádza príchuť Honey.

V náväznosti na úspech cideru Strongbow Elderflower na iných európskych trhoch sa spoločnosť rozhodla uviesť túto atraktívnu príchuť aj na slovenský trh. „Na základe monitorovania celoeurópskeho trhu a nákupného správania zákazníkov, sme sa rozhodli priniesť osviežujúcu príchuť cideru Elderflower aj našim slovenským zákazníkom. Verím, že Strongbow Elderflower bude skvelým doplnením nášho aktuálneho portfólia, keďže je v porovnaní s ostatnými príchuťami menej sladká, hovorí Peter Nikodem, Brand manager značky Strongbow a dodáva, že „najpopulárnejšou príchuťou s progresívnym rastom od uvedenia na slovenský trh je príchuť Gold Apple“.   

Strongbow Elderflower pre slovenský trh aj export vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojovom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre.