
Milánsky módny týždeň je spojený taktiež s módnymi prezentáciami, večierkami a koktail parties. Počas letnej sezóny Milan Fashion Weeku, Jar / Leto 2020, 09/2019, pripravila bombastickú oslavu značka Philipp Plein.
Tretí deň fashion weeku oslávila novú dievčenskú ružovú éru s globálnym uvedením kapsulovej kolekcie Plein Pink Paradise na trh a otvorenie nového obchodu v Miláne. Kolekcia bola exkluzívne uvedená na trh v milánskych obchodoch počas týždňa módy.
Na večierku sa zišlo množstvo ľudí z módneho sveta. Oblasť Milána na Corso Venezia bola preplnená davom.
Otvoreniu nového showroomu predchádzala niekoľkodňová paráda, kedy sa ulicami premávali ružové pokreslené autá.
Celý večer a nový showroom s uvedením novej kolekcie sprevádzala pompézne pripravená party ladená v ružovej. Autá, pekné ženy a zurčiace motory nesmeli chýbať.
Kolekcia pozostávala z mikín, tričiek, denimu v rôznom prevedení spolu s exkluzívnymi couture kúskami. Zahŕňala všetky typické znaky značky Philipp Plein: swarovski kryštály, kamienkové potlače pre ikonické PP cyklistické bundy v kombinácii s bledoružovým hyper ženským latexovým setom fascinujúcich mini šiat, nápisy, výraznosť.
Reklamnú kampaň fotila známa fotografka, s ktorou som mala možnosť sa rozprávať Ellen von Unwerth. Začiatok bol v New Yorku a pokračovanie v Európe od Ríma cez Miláno až po ďalšie veľkomestá.
Video si môžete pozrieť na facebook stránke: Mya Mirell Fashionista.
zdroj obrázkov: moje, Ellen von Unwerth
Autor: Ing.arch. Miroslava Vaňharová; myamirell.com