Od apríla nájdu zákazníci na pultoch s cukrovinkami nový produktový rad čokolád Milka s názvom Darkmilk. Výrobca čokolády, spoločnosť Mondelēz International, vstupuje s novými produktmi do nového segmentu čokolád, ktoré sú síce stále mliečne, ale vďaka zvýšenému, minimálne 40 % obsahu kakaovej sušiny sa chuťovo približujú čokoládam tmavým. V ponuke sú aktuálne tri príchute, tmavá mliečna, mandľová a so slaným karamelom, všetky sú v 85-gramovom balení. Na novinku upozorňuje aj reklamný spot.
„Výskumy ukazujú, že s rastúcim vekom ľudia uprednostňujú tmavé varianty čokolád. Pre mnohých z nich sú tie, ktoré sú dostupné na trhu, príliš horké a chýba im jemnosť, ktorú oceňujú pri mliečnej čokoláde,“ hovorí Lenka Čermáková, manažérka marketingu čokolád Milka. „Nový rad cieli presne na týchto zákazníkov,“ dodáva Čermáková s tým, že od ostatného sortimentu sa čokoláda Milka Darkmilk odlišuje nielen chuťou, ale aj vizuálne. Obal je voľne prepojený so zavedenými produktmi Milka. Objavuje sa na ňom pre značku typicky fialová farba, ale dominantne tmavšia, doplnená výrazným zlatým nápisom Darkmilk.
Nové tabuľkové čokolády sú rovnako ako ostatné produkty Milka založené na obsahu stopercentného alpského mlieka. Na obale sa nachádza logo programu Cocoa Life pre udržateľné pestovanie kakaa. Uvedenie na trh bude sprevádzané reklamnou kampaňou, ktorú pripravila amsterdamská agentúra Weiden+Kennedy. V jej hudbou vyladenom príbehu muž pri výrobe čokolády v snahe získať si pozornosť svojej kolegyne omylom pretočí dávkovač, a tak sa do čokolády dostane väčšie množstvo kakaovej hmoty. Chybný manéver roztržitého mladíka nakoniec vedie k šťastnému koncu spočívajúcemu v spoločnom vychutnávaní si pripravenej pochúťky. Holandský produkčný tím si na natočenie reklamy vybral českú lokáciu. Natáčalo sa v priestoroch Toušeňských ateliérov v blízkosti Prahy. Bývalý cukrovar z konca 19. storočia si aj napriek významnej rekonštrukcii zachoval genia loci a svojím charakterom výborne korešponduje s emóciami, ktoré sa prelínajú celým príbehom. Televízny spot môže verejnosť vidieť v televízii, v on-line a na sociálnych sieťach. V spolupráci s obchodnými partnermi sa v obchodoch uskutočnia ochutnávky a ďalšie podporné aktivity. Nákup médií zabezpečuje agentúra Wavemaker.
Zdroj: Petra M.