Národné dobrovoľnícke centrum CARDO už po deviaty raz vo svojej trinásťročnej histórii ocenilo dobrovoľníkov za ich nezištnú pomoc iným v predchádzajúcom období. Ocenenie Srdce na dlani v kategórii Firemný dobrovoľník roka získal tím dobrovoľníkov z dm drogerie markt, zapojených do interného projektu zodpovedného podnikania v dm.
Ocenení dobrovoľníci vo všetkých deviatich kategóriách boli vyhlásení 10. 4. 2017 počas slávnostného galaprogramu na MZVaEZ SR, ktorý sa konal pod záštitou ministra zahraničných vecí a európskych záležitostí SR, pána Miroslava Lajčáka.
„Pre dobrovoľníka je najväčším ocenením pocit, že mohol zmeniť svet okolo seba k lepšiemu. Ocenenie Srdce na dlani je symbolickým poďakovaním mojim kolegyniam a kolegom – dobrovoľníkom, ktorí venovali svoj čas a zapojili sa do dobrovoľníckych aktivít dm. Verím, že toto ocenenie bude pre nás všetkých ešte väčšou inšpiráciou pri realizácii našich dobrovoľníckych aktivít,“ povedala Mária Babušová, referentka rozvoja organizácie dm drogerie markt, ktorá na slávnostnom galavečere prevzala cenu za dm.
Členovia výberovej komisie – Mgr. Katarína Neveďalová, senior diplomat stáleho zastúpenia SR pri EÚ a bývalá poslankyňa Európskeho parlamentu, Mgr. Mária Mareková za CARDO – Národné dobrovoľnícke centrum, Mgr. Petra Ježeková, projektová manažérka v Nadácii Živica, JUDr. Jaroslav CHLEBO, riaditeľ odboru rozvojovej pomoci ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, a Ing. Oto Kravec, spolumajiteľ spoločnosti Citadela, s r.o., – vybrali z 86 nominácií jedného víťaza v každej z deviatich kategórií.
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness, s 3 349 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995
a dnes zamestnáva 1 299 pracovníkov v 139 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v
12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.
Autor: Iveta Haulíková