Nové Jupí Koktejl sirupy

Nové Jupí Koktejl sirupy

Brusnicový Cosmopolitan, Ananásová Piña Colada, Čerešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melónové mojitoJupí uvádza na trh prvé sirupy s príchuťou inšpirovanou najznámejšími kokteilami sveta! Šesť unikátnych noviniek ponúka všetkým priaznivcom osviežujúcich nealkoholických nápojov jedinečný zážitok – do detailu vyladené spojenie chutí ovocia. Sirupy Jupí tento rok navyše oslávia svoje osemnáste narodeniny, darčekom k „1. dospelým narodeninám“ Jupí dokazuje, že zďaleka nie je len značkou pre deti.

Nové Jupí Koktejl sirupy nadväzujú na úspech minuloročnej novinky Jupí Melónové mojito, v roku 2016 najpredávanejšej varianty z radu Jupí Superhustý. Ľahko a rýchlo pripravený nápoj z Jupí Koktejl sirupov a vody či perlivej sódy vám spríjemní deň, nech už ste kdekoľvek – na výlete, doma či v práci a samozrejme si s nimi môžete spestriť aj svoju párty. Odporúčaný pomer riedenia je 1:10, ak chcete menej sladkú alebo naopak ešte intenzívnejší chuť, stačí len upraviť množstvo sirupu.

Jupí Koktejl sirupy Brusnicový Cosmopolitan, Ananásová Piña Colada, Čerešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melónové Mojito – to je letná radosť, zdieľanie, dobrá nálada, veľa zábavy pre všetky generácie… A navyše bez konzervantov, umelých farbív a sladidiel!

Jupí Koktejl sirupy pritiahnu pozornosť nielen originálnou chuťou, ale aj novým atraktívnym obalom a hravou televíznou komunikáciou a FB kampaňou, ktorá ich bude sprevádzať. Reklama odráža podstatu kokteilov – teda spojenie chutí ovocia. A pretože každé správne spojenie končí svadbou, tak sa v televízii bude odohrávať pravá ovocná svadba. Tri rôzne spoty zachytávajú zábavnou formou typické svadobné situácie – svadobný obrad, hádzanie kvetov a robenie spoločnej svadobnej fotografie.
Televízne spoty vznikli pod režijným vedením Michala Žabku tradičnou metódou stop motion a vystupujú v nich postavičky vyrobené z reálneho ovocia.
Odporúčaná MOC Jupí Koktejl sirupov je 2,29 eur.