NA TRADÍCII ZÁLEŽÍ

„Momone, musím Ti povedať hrozne vtipnú vec, vieš nechýbalo veľa a bola by som ti telefonovala z raja! Dnes ráno si driemkam na zadnom sedadle našej citröenky, keď sme zrazu vyšli z cesty, vyleteli do vzduchu a pristáli na jabloni. No nie je to sranda?“Takto nejako referovala, svetoznáma Edith Piaf, svojej sestre jednu zo svojich havárií vo svojom Citröene.

Mám rada veci overené časom. Preto rada počúvam šansóny nesmrteľnej Francúzsky a páčia sa mi autá od firmy Citröen.

Odkiaľ, kam
Za všetkým hľadaj ženu, neplatí výlučne. Niekedy treba za niečím hľadať myšlienku, inšpiráciu, nápad a v neposlednom rade aj muža. André Citröen bol muž, ktorý mal myšlienku, ktorá, ako sa ukázala ako dobrý nápad. V roku 1916 sa rozhodol, že pretvorí svoju muničnú továreň, na automobilku. Prvé auto z jej útrob vyšlo v roku 1919 a na jeho konci už mala továreň za sebou produkciu v celkovom počte 2810 automobilov. Odvtedy sa veľa inovovalo a dnes patrí táto značka k jedným z najpredávanejších na svete.

Jednoducho auto
Som žena a o autách neviem takmer nič. To nie je klišé, ani diskriminácia, ale holý fakt. Na druhej strane sa mi auta páčia. A to nielen tie „ženské“. Viem si vychutnať kľukatú cestu jesennou krajinou našim Záhorím, na druhej strane absolútne nechápem posadnutosť neustále auto leštiť a ošetrovať prípravkami od výmyslu sveta. Rozumiem opojeniu z rýchlej jazdy, ale asi nerozoznám jeden typ motora od druhého. No a?

Farba je cesta
Mám rada, keď niekto rozumie potrebám žien. V tomto prípade je kľúčovým slovom farba. Aj Citröen stále viac a viac rozširuje svoju paletu, len aby ulahodil každému. Klasika, ako sivá, čierna, červená, sú fajn, ale oveľa osobnejšie a výslovnejšie sú farby, možno trochu extravagantné, ako žltá, fialová, žiarivo zelená alebo tyrkysovo modrá. Nehovorím, že auto sa má hodiť ku kabelke, ale každopádne by sa malo hodiť k vám. Ako už takmer všetky značky, aj Citröen pochopil, že farba je cesta. Cesta, ako si získať zákazníčku a ako jej dopriať pocit jedinečnosti a možnosť odlíšiť sa.

Rovnako ako farba, je dôležitý aj celkový dizajn. V prípade, malinkej a rozhodne do mesta, C1-tky je dizajn veľmi kompaktný, oblý a harmonický. Je to auto akoby s tvárou, kde automobilka opäť hrá na struny podvedomia ženy. Netvrdím, že je to auto áut, ale do mesta sa mi zdá ako veľmi šikovný pomocník.
Keď si tohto drobca kúpite a budete sa v ňom šinúť mestom nezabudnite si dať pozor na jablone :).

Zdroje:
http://nouvellerenault.bloguez.com
http://107xs.blogspot.com
http://www.citroen.de
http://www.flickriver.com

zdroj: rpmgo.com