Naše tipy

Coca-Cola prináša jedinečné ľadové čaje FUZETEA takmer bez kalórií

jedinečné ľadové čaje FUZETEA takmer bez kalórií

Spoločnosť Coca-Cola uvádza prémiovú značku ľadových čajov FUZETEA aj na európske trhy. Globálne úspešný rad nápojov predstavuje nápadité spojenie čajového extraktu z trvalo udržateľnej produkcie, ovocných štiav a byliniek či aromatických kvetov. V akejkoľvek variácii osvieži zmysly a zároveň prináša pocit uvoľnenia.

Čaje FUZETEA si obľúbili už v 52 krajinách sveta. Od januára prichádzajú aj na slovenský trh, a to s príchuťami namiešanými podľa gusta európskych spotrebiteľov vo výskumnom centre spoločnosti Coca-Cola v Bruseli. V našich obchodoch nájdete rafinované kombinácie  ako zelený ľadový čaj s príchuťou manga a harmančeka, čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu a citrónovej trávy, čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a ibišteka vrátane nízkokalorických variantov.

Slovenský trh doplnia o prekvapivé kombinácie chutí
„Chute spotrebiteľov sa menia, želajú si širší výber nápojov,“ hovorí Michal Blaško, marketingový riaditeľ spoločnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko. „Uvedenie FUZETEA na slovenský ako aj európsky trh prináša rad nových a prekvapivých chuťových kombinácií. Ľadové čaje sú dôležitým a rýchlo rastúcim segmentom. Naša spoločnosť je na čele trendu nápojov jedinečných chutí, ktoré spotrebitelia vyhľadávajú.“

Made in ČR
Uvedenie značky FUZETEA sprevádza nápaditá marketingová kampaň založená na spoločnej skúsenosti spotrebiteľov na celom svete – spojenie starostlivo vybraných ingrediencií totiž osvieži zmysly a prináša pocit uvoľnenia. V televíznom spote určenom pre celú Európu sa okrem iného objavuje aj známy pohľad na meander Vltavy. Čaje sa budú vyrábať aj v českom závode Coca-Cola HBC v Prahe. Päť rôznych príchutí bude určených pre šesť krajín (Česko, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Rakúsko a Švajčiarsko). V priebehu leta však nápoje z ČR zamieria do viac ako 20 rôznych krajín.

Odráža dopyt spotrebiteľov po nižšom obsahu kalórií
Značka FUZETEA bola uvedená na trh v roku 2012 a dnes je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek v portfóliu spoločnosti Coca-Cola, ktorá generuje obrat v rovine miliárd dolárov. Nízkokalorické ľadové čaje sú totiž sladené cukrom, fruktózou a extraktom zo stévie. Odrážajú tak stúpajúci dopyt spotrebiteľov po výrobkoch so zníženou kalorickou hodnotou bez kompromisov v obľúbenej chuti.

Čajové extrakty, ktoré sú základom nápojov, pochádzajú výlučne z trvalo udržateľného poľnohospodárstva. Rad FUZETEA tak prispieva k cieľu, ktorý si spoločnosť Coca-Cola vytýčila dosiahnuť do roku 2020, a to celosvetovo čerpať všetky kľúčové ingrediencie z trvalo udržateľných zdrojov. Všetky plantáže, dodávajúce čajové lístky pre tieto nápoje, sú držiteľmi certifikátov udelených tretími stranami a spĺňajú aspoň jeden z piatich nezávislých a medzinárodne uznávaných štandardov.

Nápoje sú u nás dostupné v plastovej fľaši s objemom 500 ml a 1,5 l a v sklenenej fľaši s objemom 250 ml u hlavných maloobchodných predajcov od začiatku januára tohto roku. Ich nízkokalorická verzia obsahuje približne 4 gramy cukru na 100 ml spolu so steviol-glykozidmi, bezkalorickým sladidlom prírodného pôvodu extrahovaným z listov stévie. Čaje sa vyznačujú nízkou energetickou hodnotou do 20 kcal na 100 ml.

Na slovenskom trhu sa čaje FUZETEA budú predávať v týchto príchutiach:
Zelený ľadový čaj s príchuťou manga a harmančeka
Čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a ibišteka
Čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu a citrónovej trávy
Zelený ľadový čaj s príchuťou jahody a aloe vera
Zelený ľadový čaj s príchuťou citrusov
Zelený ľadový čaj s príchuťou limetky a mäty
Zelený ľadový čaj ZERO s príchuťou citrónu
Zelený ľadový čaj ZERO s príchuťou marakuje
Čierny ľadový čaj ZERO s príchuťou broskyne

Jedinečné ľadové čaje FUZETEA takmer bez kalórií

Click to comment

Odpovedať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

To Top