LenPreŽeny.sk - Lifestylový magazín pre ženy v každom veku
  • Zdravý úsmev úsmev pr e každého
    pasik
    Zdravý úsmev úsmev pr e každého
    Vzdelávacia roadshow Zdravý úsmev pre každého, ktorú spoločnosť Wrigley realizovala pod záštitou Orbit Klubu už štvrtý rok, získala aj v tomto roku ako odborného garanta akcie Asociáciu dentálnych hygieničiek.
  • Ôsma sezóna sviatočného piva Zlatý Bažant
    pasik
    Ôsma sezóna sviatočného piva Zlatý Bažant
    Opäť je to tu! Už po ôsmykrát sa môžu pivní fajnšmekri na celom Slovensku tešiť na posledné týždne roka a dopriať si sviatočnú pivnú špecialitu od Zlatého Bažanta.
  • Tassimo SUNY Nový multinápojový automat značky Bosch
    pasik
    Tassimo SUNY Nový multinápojový automat značky Bosch
    Ráno je každá minúta drahá a čakanie na šálku kávy dokáže byť poriadne otravné. S multinápojovým automatom Tassimo SUNY značky Bosch sa tomu elegantne vyhnete. Je ideálnym riešením rýchlej prípravy chutnej kávy, ktorá dodá
  • SLOVENKY VNÍMAJÚ VEK AKO MERADLO KRÁSY
    pasik
    SLOVENKY VNÍMAJÚ VEK AKO MERADLO KRÁSY
    Kozmetická značka Dove pokračuje v napĺňaní svojho poslania, ktorým je dodávať ženám sebavedomie a pomáhať im objavovať svoju vlastnú krásu.
  • Pečieme s láskou aj v roku 2015
    pasik
    Pečieme s láskou aj v roku 2015
    Dr.Oetker prináša aj tento rok obľúbený kalendár Pečieme s láskou s neodolateľnými receptami a krásnymi fotografiami. Vkročte do roku 2015 s inšpiráciami na každý mesiac a potešte najbližších s láskou upečenými dobrotami. Súčasťou je aj bonus vo forme menoviek, vďaka ktorým bude stolovanie pre vašich
  • Najmodernejší dizajn v energetickej triede A+++
    pasik
    Najmodernejší dizajn v energetickej triede A+++
    Či už v meste, alebo na dedine, v rodinnom dome alebo v byte, v tradičnej či modernej kuchyni – atraktívny dizajn a rozumné techológie kombinovanej chladničky s mrazničkou Siemens iQ 300 sa vždy prispôsobia vášmu individuálnemu životnému štýlu. Jej nadčasový dizajn z nehrdzavejúcej ocele dokonale zapadne prakticky do

Nie je svetlo ako svetlo...

Nie je svetlo ako svetlo...

Dlho, predlho trvalo, kým človek objavil oheň a ešte dlhšie, kým vynašiel žiarovku. Ten malý sklenený zázrak s nepatrnou cievkou vo vnútri. Najprv sa muselo ľudstvo mordovať so sviečkami, neskôr s petrolejovými a plynovými lampami, ktoré jednak nevoňali, a ešte tu bolo to nebezpečenstvo otvoreného ohňa.  Dnes si svoju každodennosť bez umelého osvetlenia ani len nevieme predstaviť. Jednoduchý pohyb ruky a svietime...


 

 

Fakty

Svetlo do značnej miery ovplyvňuje náš biorytmus. Prítmie navodzuje pocit uvoľnenia, naopak ostré agresívne svetlo „ťahá“ oči a bolí z neho hlava. Vybrať primerané osvetlenie nie je až také jednoduché, ako by sa mohlo zdať. Dôležitá je aj farba svetla, ktorá je tvorená samotnou žiarovkou alebo len tienidlom lampy. Koniec- koncov, asi všetci poznáme priaznivé účinky terapie pomocou farebného svetla...Najmä toho červeného...

 

Menej je viac, neplatí

Osvetlenie do interiéru si samozrejme vyberáme podľa toho, na čo ho potrebujeme. Máme lampy na písací stôl, na nočný stolík, nad kuchynskú linku a všade prítomné lustre. Práve lustre by mali mať funkcii centrálneho osvetlenia. No nemenej dôležité je doplnkové osvetlenie pomocou stojacich a stolných lámp. Rovnomerné rozloženie svetla v interiéry je veľmi dôležité. Za pomoci neho veľmi jednoducho vyberieme jeho intenzitu zasvietením jednej z lámp.

 

Čarovná lampa

Wood Floor Lamp je naozaj pozoruhodná lampa, ktorá sa zrodila v hlave portugalského dizajnéra Fernanda E Humberta. Je zvláštna hneď v niekoľkých ohľadoch. Na prvý pohľad, síce lahodí oku, no poviete si, obyčajná lampa. A predsa nie je. Ak ju zasvietite, rozžiari sa podlhovastá žiarovka, ktorá je uložená v robustnej nohe lampy. Svetlo je veľmi jemné a len tu a tam ho zazriete medzi jednotlivými drevenými latkami. Ďalšou zvláštnosťou je variabilné tienidlo, ktorého podobu môžete samy meniť. Buď je to obyčajný valec  alebo klasická strieška. V prvom prípade lampa vyniká jednoduchosťou a čistotou tvaru, v tom druhom má nádych tradície a nostalgie. Vyrába sa v dvoch variantoch. Buď ako lampa na stôl alebo ako stojaca lampa.

 

zdroj: http://www.skitsch.it

http://www.skitsch.it/products/lamps#WOODFLOOR LAMP

Archívny článok
Tlačiť
Kategória: Môj domov
Dnes je 23. 11. 2014, meniny má Klement.

Monika Wurm: Slzy predaných dievčat

Majstrovsky napísaná kniha Slzy predaných dievčat od Moniky Wurm pod svojím trefným názvom ukrýva oveľa viac, ako čitateľovi na prvý pohľad prezrádza. Nielenže vás od prvej kapitoly strhne priam lavína najrôznejších pocitov, ale krutosťou situácií zostanete často až pobúrení! A že vás kniha naozaj dostala, o tom svedčí obrovský záujem čitateliek – v žiadnom kníhkupectve sa totiž nezohreje dlho!

Knihu si môžete objednať za výhodnú cenu na www.vydavatelstvomotyl.sk.

Vydavateľstvo Motýľ
I vy by ste si radi počas vianočných sviatkov pomaškrtili, ale neradi by ste zhrešili? Vyskúšajte našu novinku vo vianočnom sortimente Vianočku cereal. Je bohatá na cereálnu zmes z pšeničných a ovsených vločiek a ľanových a slnečnicových semien. Užite si Vianoce naplno a pochutnajte si bez výčitiek!
Viac na www.penam.sk
Na Vianoce trošku piva,
na Silvestra holbu vína
a potom na Nový rok
budeš mať istý krok.

OmegaMarine Forte+

Myslite na zdravie svojich blízkych aj na Vianoce a darujte im ročné balenie zdraviu prospešných omega-3 mastných kyselín. Tieto látky sú dobré na srdce, mozog, oči aj imunitu. Znižujú riziko srdečných ochorení, ochraňujú bunky pred starnutím, dokonca stabilizujú emocionálnu rovnováhu. Omega-3 si však naše telo nedokáže vyrobiť samo, preto mu ich treba dodávať z iných zdrojov. Vysoko kvalitné omega-3 z čerstvých nórskych lososov obsahuje aj výživový doplnok OmegaMarine Forte+ od NaturaMed Pharmaceuticals. Navyše je teraz obohatený o vitamín D3, ktorý sa odporúča pre posilnenie imunitného systému, kostí a svalov.

Objednávajte na www.naturamed.sk.

Zlatý Bažant Medový Porter v limitovanej edícii

Pivní fajnšmekri sa môžu tešiť na posledné týždne roka a dopriať si sviatočnú pivnú špecialitu od Zlatého Bažanta. Vysokostupňové tmavé pivo Zlatý Bažant Medový Porter 19 % je vyrobené zo štyroch druhov sladu – bavorského, svetlého plzenského, svetlého karamelového a farebného – a s pridaním medu. Má charakteristicky sýtu, takmer čiernu farbu, výrazný korenistý buket, primeranú horkosť a lahodnú sladovú plnú chuť s jemným dozvukom medu.

Zlatý Bažant Medový Porter je ideálnym spoločníkom počas posedení s priateľmi v priebehu neskorej jesene či zimy. Sviatočná špecialita je dostupná v štvorbalení 0,33l fliaš s praktickým otočným uzáverom twist-off. Okrem toho sa čapuje v sieti pivární Klubovňa a ďalších až v 300 vybraných puboch na Slovensku. Špecialita v limitovanej edícii bude dostupná až do vypredania zásob.

Viac na stránke www.zlatybazant.sk.
Na jedličke sviečky svietia,
v jasliach leží Božie dieťa.
Nech Vás jeho láska hreje,
žiari i v tmách beznádeje,
do sŕdc, duší vašich vloží
radosť, šťastie, pokoj boží.

GIVERNY - Záhrada plná perspektívy, možností a farieb

Ako kvitnúca oáza rozvinula sa Giverny, záhrada Clauda Moneta v Normandii, kde sa umelec utiekal do ústrania, kde inspirácie prenechával voľnej umeleckej réžii. Okrem kvitnucej rozmanitosti kosatcov, ľalií, vistérii a lekien, aj mierumilovný a pokojný rybník a cez neho vedúci mostík v japonskom štýle, prispeli k súhre tam prevládajúcej idyle. Kúzla tohto miesta inšpirovali Moneta k mnohým jeho najznámejším dielam.

Vo FREYWILLE dizajne GIVERNY sa plnynule nachádzajú všetky tieto elementy: Očarujúca krása kvetín, nedotknutá príroda, brilantnosť a abstraktné hry farieb, ktoré ako žiaden iný umelec, iba Monet dokázal zachytiť. Typický „impresionistický ťah štetcom“ vytvára dojem a dodáva jasnosť a sýtosť farieb, akoby boli nemiešané a priamo z tuby nanesené na plátno. S množstvom lásky k detailu FREYWILLE umelci zachytili aj zlaté odrazy svetla, ktoré sa ako šikovní tanečníci elegantne na kvetinách a tráve pohybujú.

Viac na www.freywille.com
Od Ježiška balík zdravia
- vzácny poklad ako vravia.
Lásku, šťastie, žiadne hádky,
pohodu a krásne sviatky.
Čas vianočný je tu opäť, vonku len sneh hustý nesmelo na dvere klope, musíme ho vpustiť. Priniesol nám radosť, lásku, tovar veľmi vzácny, má ho, zdá sa, plnú tašku, hoci nie je lacný.
Hromadu darčekov, čo srdce pohladia, rodinu a priateľov, čo nikdy nezradia, k bohatstvu krôčik a ku šťastiu krok, nádherné Vianoce a šťastný nový rok.
Kde udrie zvon zvestujúci príchod čarokrásnych Vianoc zabudnite na starosti a celý nasledujúci rok prežite v radosti.
Láska je zvon z krehkej ocele,
nech Vám zvoní šťastné a veselé.
Nech Vám zvoní zvon lásky nielen v čase vianočnom,
ale i po celý ďalší rok
Na stromčeku sviečka svieti, pokoj, šťastie nech k Vám letí. A keď rozžiaria sa Vaše tváre, by hojnosti ste mali stále.
Nech čerti od vás smolu odnesú, choroby nech stratia Vašu adresu. Veľké príjmy, malé dane, ostatného primerane.
×
Letí anjel s nádielkou,
vrtí pri tom prdelkou,
letí, letí, hádaj kam,
k dobrým ľuďom, predsa k Vám.

Tyčový mixér ETA Spesso

Tyčový mixér ...v sebe spája elegantný vzhľad so silným výkonom a univerzálnym využitím vo vašej kuchyni. Môžete si ho kúpiť aj so šľahacou metličkou a pracovnou nádobou.

Viac na www.eta.sk
Nech Vianoce, sviatky pokoja,
pálivé bolesti zahoja,
hviezdička šťastia zasvieti,
radujme sa ako deti.
Biely sneh, na okne kvety mrazivé, všetky deti už túžia po zime.
So zimou Vianoce prichádzajú, radosť do detských očí prinášajú.
Prežite ich v kruhu blízkych duší,
nech láska a spokojnosť zo všetkých srší.
Kde sa vzal, tu sa vzal,
stromček zrazu v izbe stál.
Pod ním ležia balíčky,
pre veľkých aj maličkých.
Už sa celý ligoce,
prajem krásne Vianoce.
Keď si zasadnete spolu
k štedrovečernému stolu,
nech Vám všetkým srdcia vedno bijú ako srdce jedno,
v ktorom jedna túžba rastie: láska, pokoj, radosť, šťastie.

Monika Wurm – Pakistanská princezná

Len päť dní po vydaní prvej knihy, ktorá si okamžite podmanila čitateľov svojou nevšednosťou, vyšla Monike Wurm druhá, pod názvom PAKISTANSKÁ PRINCEZNÁ. Príbeh SLOVENSKEJ autorky od ktorého sa nebudete vedieť odtrhnúť, plný iskrenia a erotiky, cez ktorý spoznáte aj novú krajinu a životy ľudí v nej. Kniha PAKISTANSKÁ PRINCEZNÁ ukrýva pod svojím originálnym názvom strhujúci príbeh krásnej Angeliky. Dynamická Slovenka žijúca vo Viedni prijíma lukratívnu pracovnú ponuku modelky do krajiny, ktorá na prvé počutie v každom naháňa nielen hrôzu, ale aj vyvoláva zimomriavky po celom tele. Napriek dobre mieneným varovaniam rodiny a priateľov odchádza plná očakávania do vzdialeného Pakistanu. Odvážna blondínka, ktorá má už viacero skúseností s modelingom po celom svete, však netuší, že práve tu na ňu čakajú zážitky vystrihnuté ako z neuveriteľného filmu.

Pre fanúšikov tohoto žánru pripravuje Monika Wurm úžasné voľné pokračovanie príbehu, ktoré si Vás rafinovane získa hneď vo svojom počiatku.

Knižku zoženiete za najlepšiu cenu tu: www.viakniha.sk
Maličký anjelik v okne stál
a krásne Vianoce všetkým ľuďom prial.
Aby v novom roku zdravie a lásku mali
a stále sa na seba pekne usmievali.
Na okno nám mrázik kreslí,
Vianoce k nám pokoj vniesli,
pod stromčekom darček malý,
nech Vám úsmev stále žiari.
Na Vianoce pokoj v duši,
šťastie ktoré nič nezruší.
V novom roku veľa sily,
by ste zdraví dlho žili.
Náhodný článok
Vysnenú prácu so šperkami jej všetky závidíme Vysnenú prácu so šperkami jej všetky závidíme
Posledná kolekcia šperkov  sa v predajni Alo diamonds v bratislavskej Eurovei objavila pred Vianocami. Opäť úžasná ako všetky predtým, ale opäť iná, ešte fascinujúcejšia a jagavejšia. A tak sme oslovili Světlanu Pospíšilovú, marketingovú a PR manažérku spoločnosti, aby  sme sa o kolekcii  aj o tom, na čo sa možno tešiť na jar, dozvedeli viac. 
Najčítanejšie články
jarna
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Ponorte sa s AVONom do vône luxusu!pasik
Ponorte sa s AVONom do vône luxusu!

 

Spoločnosť AVON Cosmetics v spolupráci so svetoznámym francúzskym módnym návrhárom prináša exkluzívnu kolekciu vôní – Christian Lacroix Ambre. Doprajte si luxus vzácneho zlatého jantáru.

AVON rozširuje svoje portfólio vôní o ďalšie novinky. Tentokrát prináša exkluzívnu kolekciu vôní Christian Lacroix Ambre. Luxus, ktorý si môžete dovoliť. Kolekcia vôní vznikla zásluhou známeho francúzskeho návrhára. Christian Lacroix je známy po celom svete vďaka svojmu extravagantnému a nádherne farbistému módnemu dizajnu, ktorý je premietnutý aj do dizajnu flakónov tejto novej kolekcie. Jedinečnosť vzácneho zlatého jantáru si môžu vychutnať rovnako dámy ako aj páni.

 

 

Toaletný parfum Christian Lacroix Ambre for Her

Objem: 50 ml

Bežná cena: 42,00 €

Modernú a zároveň luxusnú vôňu tvoria tóny žiarivej mandarínky, omamnej ruže a tekutého karamelového jantáru. Teplo exotiky vás povzbudí a spraví každý váš deň krajším.

Zobraziť celú novinku
Orava MH-02 pripraví jedlo na 8 spôsobovpasik
Orava MH-02 pripraví jedlo na 8 spôsobov

 

Neoceniteľným pomocníkom na varenie je multifunkčný hrniec Orava MH-02. „Zvŕta“ sa v kuchyni ako mladá žienka, avšak dokáže toho toľko, čo mamka s babkou dokopy. Jedlo pripravuje až na 8 rôznych spôsobov: varí – aj pomaly, ba dokonca v pare, smaží, ohrieva, vypráža, griluje, zapeká aj frituje.

Je na vás, či do vnútornej 5-litrovej nádoby, ktorá sa dá vybrať a vďaka nepriľnavému povrchu aj ľahko čistiť, nalejete vodu a uvaríte v nej cestoviny, alebo ta vlejete olej a pustíte sa do vyprážania. Vševedko na varenie je ľahko prenosný kamkoľvek, kde je varenie potrebné a máte k dispozícii elektrickú zástrčku – stačí ho do nej zapojiť a pri príkone 1 500 W môžete na ňom ukuchtiť aj viacero chodov bez toho, že  by to zruinovalo váš rozpočet.

 

Oceníte ho nielen na chate či v kempe, ale aj doma, keď je už celý sporák obsadený hrncami, alebo sa vám ho ani neoplatí zapínať. Má praktický štvorcový pôdorys a s rozmermi 26 x 33 cm ani nezaberie príliš miesta. Orava ho predáva spolu s košom na fritovanie, 2 mriežkami na varenie v pare, naberačkou s otvormi, 6 vidličkami na fondu a pomôckou na krájanie mesiačikov cibule. Samozrejmosťou je sklenená pokrievka a tipy na varenie v manuáli na používanie.

 

Multihrniec Orava MH-02 môže byť váš za 59,90 €. Koho ním potešíte tento rok pod stromčekom? www.orava.eu

Zobraziť celú novinku
VOŇAVÝ BALÍČEK pod vianočný stromček!pasik
VOŇAVÝ BALÍČEK pod vianočný stromček!

 

Milovníčky zimy ocenia špeciálnu darčekovú kazetu s ošetrujúcimi produktmi Dove Winter Care. Výrobky chrániace ženskú krásu aj v chladnom období sú ladené do nežnej ružovej farby a určite potešia každú ženskú dušu. Spotrebiteľská cena: 10,69 €

·         Vaša kamarátka si bude pochvaľovať neuveriteľne zmyselnú vôňu výrobkov Dove Purely Pampering (k dispozícii vo variante Pistácia a magnólia alebo Mandľový krém a ibištek), ktoré budú rozmaznávať jej zmysly a hydratovať pokožku. Spotrebiteľská cena: 7,79 €

 

·         Všetky mamičky a babičky určite ocenia rad pre zrelé ženy Dove pro•age, ktorý obsahuje vyživujúce prípravky pre starostlivosť o pokožku a tiež elegantný biely šál, ktorý skvele doplní šatník každej dámy. Spotrebiteľská cena: 13,49 €

 

·         Pre intenzívnu výživu vlasov i pokožky je tu vlasová starostlivosť Dove Intensive Repair v balíčku s krémovým sprchovacím gélom.Spotrebiteľská cena: 10,99 €

 

Užite si krásne a bohaté VIANOCE so značkou DOVE!

Zobraziť celú novinku
Horúca čokoláda na chladné dnipasik
Horúca čokoláda na chladné dni

Vrátili ste sa domov z prechádzky premrznutí? Chcelo by to šálku chutného teplého nápoja, ktorý vás opäť postaví na nohy. Horúca čokoláda každého príjemne zohreje a nabije novou energiou. Túto novinku nájdete v sortimente predajní Lidl za výbornú cenu.

Monte Santos Choco Drink – je instantný nápoj s  čokoládou v prášku. Šálku horúcej čokolády si pripravíte celkom jednoducho – obsah 25 g vrecúška zalejete 150 ml horúcej vody alebo mlieka. Nápoj má výbornú čokoládovú chuť,  ktorú si obľúbia deti aj dospelí. V jednom balení nájdete 10 vrecúšok. Tip pre maškrtníkov: čokoládový nápoj môžete ozdobiť kopčekom šľahačky.

Cena: 1,19 € / 250 g

Zobraziť celú novinku
Sú tu Vianoce a s nimi opäť usmievavý Orbit boxpasik
Sú tu Vianoce a s nimi opäť usmievavý Orbit box

 

Vianočné sviatky sa nezadržateľne blížia. Zo všetkých strán na nás dýcha atmosféra adventných príprav a ľudia sa tešia na voľné dni strávené so svojimi blízkymi. Toto obdobie nepredstavuje len príjemné chvíľky.

Je to tiež čas stresu, nevľúdneho počasia a mračiacich sa ľudí v radoch obchodných centier. Dobrú náladu preto prichádza opäť šíriť Škola úsmevu značky Orbit. Prostredníctvom žuvačiek Bubblemint a Orbit boxu bude od 19. novembra v desiatich mestách Slovenskej republiky rozdávať dôvody k úsmevu. Tentoraz Orbit box novo navštívi tiež miesto, kde na úsmevy nie sme až tak zvyknutí, a to je železničná stanica.

 

"Orbit box je novodobý detektor úsmevu. Keď sa na neho správne usmejete, vydá vám zadarmo vzorku žuvačky Bubblemint. Prvá vlna roadshow Školy úsmevu bola veľmi úspešná. Prostredníctvom Orbit boxu sa na nás usmialo 10 630 ľudí. Tento záujem nás neskutočne tešil, a preto sme sa rozhodli zavítať medzi ľudí aj druhýkrát. No a kedy je vhodnejší čas ako pred Vianocami, keď sa ľudia snažia byť k sebe milí a usmievaví?" hovorí brand manažérka značky Orbit Jana Přerostová.

 

Ani sme sa nenazdali a Vianoce nám už klopú na dvere. Je to čas, keď sa snažíme zo všetkých síl stihnúť všetky povinnosti ešte pred Štedrým dňom. Česi aj Slováci venujú prípravám na vianočné sviatky veľkú pozornosť a snažia byť počas tejto doby navzájom srdečnejší.               Nie vždy je to ale tak jednoduché. Všetci určite poznáme tlačenice v obchodoch, dlhé fronty na poštách a nekonečné meškanie dopravných spojov. Značka žuvačiek bez cukru Orbit a jej Škola úsmevu sa rozhodli práve v tomto období znova rozdávať úsmevy na všetky strany pomocou Orbit boxu a žuvačiek Orbit Bubblemint.

 

 

Zobraziť celú novinku
Podlahový vysávač ETA Manoa – pre alergikov a domácnosti so zvieracími miláčikmipasik
Podlahový vysávač ETA Manoa – pre alergikov a domácnosti so zvieracími miláčikmi

 

Novinka, vysávač ETA Manoa, je vreckový vysávač, ktorý disponuje vysoko úsporným, no zároveň výkonným ECO motorom s príkonom 900W, ktorého bonusom je jeho aktívna ochrana proti spáleniu. Súčasťou je aj elektronická regulácia sacieho výkonu.

O nadštandardnú filtráciu sa stará účinný HEPA filter triedy 12 s účinnosťou 99,5%. Nečistoty sú zhromažďované v hygienickom prachovom vrecúšku Unibag s objemom 3 l. Výhodou je aj veľmi tichý chod 74 dB. Extrémne veľký akčný rádius až 11 m umožňuje dosah aj do vzdialenejších miest bez nutnosti prepájania napájacieho kábla, ktorý sa navíja automaticky. Vysávač je k dispozícii v troch farebných prevedeniach – bielom, modrom, červenom, ktoré sa trochu líšia dodávaným príslušenstvom. Biely model disponuje bohatou nádielkou vo výbave. Okrem univerzálnej podlahovej hubice s vysúvacou kefkou a parketovej hubice obsahuje aj špeciálnu vzduchovú turbokefku, ktorú ocenia alergici alebo majitelia domácich zvieratiek. Praktické rozmery a nízka hmotnosť vysávača umožňujú jednoduché uskladnenie a manipuláciu. Na motor modelu ETA Manoa poskytuje ETA predĺženú záruku po dobu 5 rokov.

 

Cena: ETA Manoa biely - 119,99 €, ETA Manoa modrý - 109,99 €, ETA Manoa červený - 99,99 €

Zobraziť celú novinku
Ovládnite jeho srdcepasik
Ovládnite jeho srdce

Legendy hovoria, že zvodná Kleopatra opantala Marka Antonia tajným umením zvádzania. Aby podľahol jej kúzlu, vybrala sa na plavbu po Níle na veslici s plachtami navoňanými esenciou ylang ylang. Omamný vánok sa okamžite zmocnil srdca mocného rímskeho generála  a tak sa začal písať príbeh najväčšej a najslávnejšej lásky. Inšpirujte sa múdrou egyptskou vládkyňou a ako nadčasová a podmanivá femme fatale zveďte muža svojich snov novou Toaletnou vodou Possess.

Trvácna a iskrivá  toaletná vôňa Posses v exkluzívnom flakóne má vďaka ingredienciám podobným ľudským feromónom skutočnú silu zvádzať.  Vo vrchných tónoch ho očarí kráľovský ananás, frézia a svieži grapefruit. Srdce vône náruživo bije v tónoch exotického kvetu ylang ylang, čerstvých malín a jemných kvetov pomarančovníka. Nakoniec mu podľahnete v základe vône plnej  teplých akordov zemitého a tmavého santalového dreva, exotického pačuli a madagaskarskej  vanilky.

Parfumovanú vôňu Possess môžete mať za špeciálnu cenu 14,99 €

 

Vedeli ste, že... exkluzívna kvetina ylang ylang, veľmi silné afrodiziakum, pochádza z Komorských ostrovov? Tie sú domovom parfumových olejov najjemnejšej kvality. Kvety rastúce v tomto jedinečnom podnebí sa zberajú ručne, s mimoriadnou pozornosťou, a práve starostlivo vybrané zložky zaručujú vysokú trvácnosť vône Possess.

Zobraziť celú novinku
 Mikuláš tento rok nosí Skittles!pasik
Mikuláš tento rok nosí Skittles!

 

Ani sme sa nenazdali a opäť prichádza Mikuláš! Urobte radosť tým, na ktorých vám najviac záleží, a nezabudnite im do mikulášskej pančuchy pribaliť farebnú nádielku cukríkov Skittles.

 

Pre nadchádzajúce vianočné sviatky sú žuvacie cukríky Skittles ako stvorené. Potešíte nimi bez pochyby všetky generácie - od tých najmenších až po najstarších. Aby cukríky s ovocnou príchuťou potešili každého, sú Skittles dostupné hneď v troch variáciách.

V červenom vrecúšku Skittles Fruits sa skrývajú ovocné príchute citróna, pomaranča, čiernych ríbezlí, jahôd a limetiek. Tie sú ideálnou sladkou odmenou pre najväčších labužníkov priamo od Mikuláša.

Skittles má pripravenú nádielku aj v podobe extra kyslých cukríkov - Skittles Crazy sours v zelenom balení. Lákajú príchuťou ananásu, mandarínok, višní, malín alebo chutných kyslých jabĺk, ktoré nosí jedine čert!

Anjelský mix s príchuťou lesného ovocia - Skittles Wild Berry je doslova pohladením pre jazyk. Vo vnútri fialového balenia sú ukryté príchute čučoriedok, malín, višní, jahôd, kiwi a černíc s jablkom.

 

TIP NA NETRADIČNÉ CUKROVINKY:

Skúste si vychutnať koláče zdobené cukríkmi Skittles! Čo tak namiesto orechov ozdobiť vianočné cukrovinky farebnými cukríkmi Skittles? Urobíte tak radosť nielen svojim deťom, ale celej rodine.

Pretože sú Ježiško aj Mikuláš známi svojou štedrosťou, sú v predvianočnom období cukríky Skittles dostupné vo vybraných predajniach aj vo 198 gramových multipackoch.

 

Zobraziť celú novinku
Microsoft Lumia 535: “5x5x5” inovácie s dostupnou cenoupasik
Microsoft Lumia 535: “5x5x5” inovácie s dostupnou cenou

 

Spoločnosť Microsoft dnes predstavila chytré telefóny Microsoft Lumia 535 a Lumia 535 Dual SIM s operačným systémom Windows Phone 8.1, ktoré prinášajú najnovšie aplikácie od Microsoftu za dostupnú cenu.

S piatimi skvelými integrovanými aplikáciami od Microsoftu, širokouhlým 5 Mpx predným fotoaparátom a rozmerným 5“ displejom – to všetko za dostupnú cenu – Lumia 535 a Lumia 535 Dual SIM pomáhajú ľuďom robiť viac toho, čo chcú, za menej peňazí.

  • Uskutočnite nezabudnuteľné Skype videohovory a plynulo prepínajte medzi hlasovými a videohovormi s integrovanou podporou pre Skype.
  •  
  • Otvárajte, editujte a zdieľajte dokumenty vo Worde, Exceli či PowerPointe i zošity OneNote s využitím predinštalovaného balíka Office, nech ste kdekoľvek.
  • Bezpečne ukladajte a synchronizujte videá i dokumenty Office s využitím cloudového úložiska OneDrive.
  • Prepojte pracovný a súkromný e-mail na cestách vďaka vstavanému klientovi Microsoft Outlook.
  • Ukazujte fotografie i videá a buďte produktívnejší pri využívaní Office vďaka veľkému 5“ qHD displeju.
  • Dostaňte viac do záberu, viac priateľov do Skype videohovorov, či selfies vďaka širokouhlému prednému 5 Mpx fotoaparátu.
  • Nikdy nezmeškajte hovor alebo textovú správu a buďte kedykoľvek dostupný na oboch SIM kartách vďaka Smart Dual SIM umožňujúcej dosiahnuť maximálnu flexibilitu.

„Lumia 535 prichádza s našou ponukou ‘5x5x5‘,” uviedla Jo Harlow, viceprezidentka spoločnosti Microsoft pre oblasť telefónov. „Inovácie by mali byť dostupné každému, a my k tomu prispievame prostredníctvom bezplatnej integrácii tých najlepších služieb od Microsoftu, 5 Mpx širokouhlému prednému fotoaparátu a rozmernému 5“ qHD displeju – to všetko za dostupnú cenu.“

 

Lumia 535 a Lumia 535 Dual SIM budú uvedené na trh v novembri, najskôr na kľúčových trhoch. Ceny pre Lumia 535 a Lumia 535 Dual SIM sa budú líšiť v závislosti od trhu i operátorov. Avšak predpokladaná predajná cena je okolo 110 € bez daní a dotácií. Lumia 535 a Lumia 535 Dual SIM budú dostupné v žiarivo zelenej, žiarivo oranžovej, bielej, tmavo šedej, azúrovej a v čiernej farbe.

 

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
Najlepší európsky digitálny projekt internej komunikácie je zo Slovenskapasik
Najlepší európsky digitálny projekt internej komunikácie je zo Slovenska

 

Vo štvrtok 13. novembra 2014 v Londýne vyhlásila Európska federácia asociácií internej komunikácie (FEIEA) projekt AllianzTV spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa za najlepší digitálny projekt internej komunikácie európskej súťaže FEIEA Grand Prix 2014.

Asociácia pre internú komunikáciu (AICO) vyhlásila v júni tohto roka víťaza slovenského kola súťaže AICO Grand Prix 2014. V kategórii Online/Digital zvíťazila Allianz – Slovenská poisťovňa. Jej projekt AllianzTV následne postúpil do celoeurópskej súťaže FEIEA Grand Prix 2014 a získal v nej prvé miesto v kategórii Najlepší digitálny projekt internej komunikácie.

Do európskeho kola sa z národných kôl kvalifikovalo viac ako sto projektov, ktoré ďalej súťažili v 14 kategóriách. V súťaži sa hodnotí novátorstvo, kreativita a efektivita, pričom najviac bodov je možné získať pri preukázaní efektu projektu na ekonomickú výkonnosť danej firmy.Víťazstvo AllianzTV je pre Slovensko obrovský úspech. Je dôkazom, že aj u nás máme podniky, kde je interná komunikácia strategickým partnerom a aktívne podporujú jej rozvoj,“ hovorí Martin Onofrej, prezident AICO a porotca FEIEA Grand Prix.

 

AllianzTV vysiela už viac ako 7 rokov, v najväčšej slovenskej poisťovni dopĺňa ostatné nástroje internej komunikácie, ako e-maily, časopisy a intranet. Počas svojej existencie získal projekt už niekoľko ocenení, toto je však doteraz najvýznamnejšie.

Víťazstvo pre nás znamená veľmi veľa. Podľa prieskumov je naša interná televízia pútavá a zrozumiteľná pre zamestnancov a sme radi, že si našu prácu všimla aj Európska federácia asociácií internej komunikácie,“ hovorí Katarína Schneiderová, vedúca oddelenia internej komunikácie v Allianz – Slovenskej poisťovni.

Žiaľ, výsledky AICO Survey 2014 – prieskumu stavu internej komunikácie v slovenských a českých podnikoch jasne ukazujú, že v našom regióne je rozvoj internej komunikácie vo väčšine firiem na periférii záujmu. AllianzTV je skvelým príkladom na šírenie povedomia o obrovskom potenciáli, ktorý podnikom interná komunikácia dokáže poskytnúť,” dodáva Martin Onofrej.

 

Zobraziť celú aktualitu
MLADÍ ITčkári ZÍSKALI 330 000 € NA ROZVOJ SVOJHO BIZNISU pasik
MLADÍ ITčkári ZÍSKALI 330 000 € NA ROZVOJ SVOJHO BIZNISU

Združenie mladých podnikateľov Slovenska vyhlásilo včera v Starej tržnici v Bratislave víťazov tretieho ročníka súťaže Podnikateľský nápad roka určenej pre mladých podnikateľov. Hlavnú cenu získal projekt Pygmalios Analytics šestice talentovaných softwarových developerov, ktorí presvedčili porotu vlastnou technológiou na sledovanie a analýzu objektov, tovaru, zákazníkov, či ľudí v priemysle a v obchode. Do súťaže sa zapojilo 425 biznis projektov a nápadov.

Víťaz súťaže získal atraktívnu odmenu v hodnote 330 000 € od hlavných partnerov. Tá pozostáva z finančnej investície do výšky 300 000 € od fondu J&T Ventures a poradenských služieb v hodnote 30 000 €. Od spoločnosti Kinstellar tak získa víťaz právne poradenstvo, firma BMB Leitner mu poskytne daňové a ekonomické poradenstvo a  reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pre víťaza pripraví reklamnú kampaň. „Získané služby a investíciu použijeme na uvedenie nášho produktu na trh a rýchlejší rast. Úspech v Podnikateľskom nápade roka prinesie zviditeľnenie nášho produktu, nadviazanie nových kontaktov a rýchlejšiu expanziu nášho podnikania,“ prezradil Michal Tomčík, tvorca myšlienky a spoluzakladateľ projektu Pygmalios Analytics.

 

Unikátny projekt z oblasti energetiky, Heat for Energy, ktorý umožňuje premieňať zbytkovú tepelnú energiu na elektrinu získal ocenenie Regionálny nápad roka z východného Slovenska a UHF RFID mURM rádiový modul monitorovania subjektov bol ocenený ako Regionálny nápad roka zo západného Slovenska. Stredné Slovensko zostalo bez ceny.

 

Špeciálne ocenenie Orange StartApp získala interaktívna mobilná a webová aplikácia CHART.tv, ktorá spája diváka a televízie.  

Cenu verejnosti získala multifunkčná ženská kabelka Ladybag, ktorá dokáže svoju majiteľku zahriať v chladnom počasí, či dobyť jej telefón. Cenu predsedu poroty, ktorým bol Anderj Zaťko, riaditeľ J&T Banky Slovensko, získalo zariadenie OxyPole, ktoré umožní rekreačné potápanie bez klasických kyslíkových prístrojov.

 

„Od prvého ročníka je Podnikateľský nápad roka z hľadiska počtu prihlásených najväčšia podnikateľskú súťaž na Slovensku. V tomto roku prilákala ešte o tretinu viac mladých ľudí a porota vyberala z viac ako 400 prihlásených. Pozorujeme tiež rast kvality prihlásených nápadov a tiež zásadné zlepšenie ich prezentácie. Mladí ľudia sa postupne učia, ako svoje inovatívne nápady nielen vytvoriť, ale aj „predať“,“ hodnotí  tretí ročník Podnikateľského nápadu roka a prihlásené projekty predseda Združenia mladých podnikateľov Slovenska Ján Solík

„V tomto ročníku sa k týmto trendom pridali ešte dve špecifiká. K tradičnej dominancii IT projektov pribudlo mnoho nápadov, ktorých výsledkom je fyzický produkt alebo inovatívna technológia. Zároveň sme spozorovali ešte jeden zaujímavý moment.  Podnikateľský nápad roka motivoval k prihláseniu aj šikovných Slovákov žijúcich v zahraničí. Takýchto ľudí nájdeme aj medzi finalistami. Majú zahraničné skúsenosti, či vzdelanie a uvažujú o rozbehnutí podnikania na Slovensku, čo vnímam veľmi pozitívne“, dodáva Solík.

 

 

Zoznam 15 finálových projektov Podnikateľského nápadu roka 2014, vrátane ocenených nájdete na:

http://podnikatelskynapadroka.sk/clanok/3773744607/finalisti-podnikatelskeho-napadu-roka-2014.html

Zobraziť celú aktualitu
UNIQA mapping získal ocenenie kampaň mesiaca pasik
UNIQA mapping získal ocenenie kampaň mesiaca

Netradičná marketingová kampaň Myslite UNIQA so sebou priniesla množstvo netradičných formátov. Medzi nimi aj komerčný mapping, ktorý svojím obsahom natoľko zaujal odbornú i laickú verejnosť, že si vyslúžil ocenenie Kampaň mesiaca v kategórii OUTDOOR. Anketu zrealizoval týždenník TREND v spolupráci so serverom Medialne.sk.

V priebehu septembra zrealizovala UNIQA poisťovňa, a.s. mapping, ktorý nie je v našich končinách ešte veľmi známy. Žiadna komerčná spoločnosť ho zatiaľ nevyužila v takomto rozsahu na reklamu.

Zaujímavý mapping na konštrukcii UFO vznikol v spolupráci s mediálnou agentúrou Mindshare ako súčasť celkovej reklamnej kampane Myslite UNIQA. Cieľom UNIQA mappingu bolo zamyslenie sa a uvedomenie si dôsledkov nečakaných prírodných katastrof, ktoré môžu výrazne ovplyvniť náš život. „Hnacím motorom našej myšlienky bolo pritiahnuť pozornosť, čo najväčšieho množstva ľudí k tejto problematike, pričom sme chceli využiť nevšedný, atypický spôsob reklamy akou je mapping,“ hovorí vedúca marketingového oddelenia UNIQA poisťovne, a.s. Ing. Silvia Vlasková.

UNIQA poisťovňa, a.s. chcela upriamiť pozornosť na význam poistenia v živote. Mapping vystihoval jednoduchý slogan: Myslite na to, že poistenie je vždy lacnejšie. „Projekt sme chceli zrealizovať na objekte, ktorý je dominantou a každý ho registruje, preto sme vsadili na najznámejší bratislavský most. Vďaka mappingu mohli tak ľudia vidieť most v situáciách, v ktorých ho predtým nevideli. Konštrukciu UFO na moste SNP sme nechali zhorieť, rozpadnúť sa, posprejovať grafitmi i zatopiť,“ dodáva Vlasková.

Koncept UNIQA mappingu oslovil laikov i odborníkov z reklamných a mediálnych agentúr natoľko, že pridelili spoločnosti ocenenie najlepší OUTDOOR v ankete Kampaň mesiaca september. Hlasovanie prebiehalo počas októbra a uskutočnil ho týždenník TREND a server Medialne.sk.

Zobraziť celú aktualitu
Ľudia kupujú vianočné darčeky na najväčšom zľavovom portáli Zľavomat.sk pasik
Ľudia kupujú vianočné darčeky na najväčšom zľavovom portáli Zľavomat.sk

 

Relax, dovolenky a zážitky budú hitom tohtoročných vianočných darčekov na Slovensku. Vyplýva to z novembrového spotrebiteľského prieskumu najväčšieho zľavového portálu na Slovensku Zľavomat.sk.

 

„Tieto Vianoce nastupuje nový trend darčekov na Vianoce – ľudia vyhľadávajú ponuky v podobe zážitkov a oddychovania, ako sú napríklad masáže, wellness pobyty či akvaparky. Slováci chcú svojich najbližších pod stromčekom odmeniť darčekom, z ktorého načerpajú novú silu do nového roka. Darovať masáž či wellness pobyt je úplne nový trend, ktorý si Slováci doprajú vďaka výhodným cenám týchto ponúk na Zľavomat.sk, napríklad masáže stoja od 6 eur a wellness pobyty na Slovensku od 49 eur,“ uviedol Rastislav Benka, marketingový manažér portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group. Podľa neho predaj na Zľavomat.sk rastie pred najkrajšími sviatkami roka dvoj -  až trojnásobne oproti bežným mesiacom roka.

 

Najžiadanejšími darčekmi sú každoročne  na Zľavomat.sk všetky foto predmety či už vo forme kalendárov, kníh, obrazov alebo šálok s fotografiami najbližších. Vlani boli okrem fotodarčekov obľúbené aj kašmírové šály, pričom Slováci priemerne minuli na darčeky okolo 45 eur.

 

Nielen bežní zákazníci, ale aj online spotrebitelia nakupujú darčeky na poslednú chvíľu – objednávky rastú najviac koncom novembra. Výhodou nákupu darčekov online je, že si ich môžu objednať z pohodlia domova alebo cez smartfón na ceste do práce. Nemusia tak tráviť čas v kamenných obchodoch či preplnených nákupných centrách,“ dodal R. Benka.

 

Online nakupovanie je podľa neho najpopulárnejšie najmä u generácie 25+ rokov, ktorá je v online svete čoraz skúsenejšia a šetrí si týmto spôsobom nakupovania čas.

 

Pre nerozhodných ponúka Zľavomat.sk aj možnosť kúpiť darčekový poukaz s kreditom. „Darčekový poukaz je veľmi obľúbenou voľbou našich váhavých a nerozhodných zákazníkov. Obdarovaní si potom môžu vybrať podľa vlastného vkusu čokoľvek na stránke Zľavomat.sk,“ poradil R. Benka. 

 

Pre váhavých zákazníkov ponúka Zľavomat.sk ešte jednu pomôcku: darčekový test. Stačí odpovedať na pár otázok o povahe obdarovaného – napríklad či je gurmán, športovec alebo romantik a systém ihneď vyberie z bohatej ponuky portálu tie najvhodnejšie nápady na ideálny darček.

 

Zobraziť celú aktualitu
Rovnaká šanca na vzdelanie vďaka štedrým darcompasik
Rovnaká šanca na vzdelanie vďaka štedrým darcom

Pravidelné napomenutia a poznámky za nenosenie učebníc. Dôvod? Šikovný študent, úplná sirota, na ne jednoducho nemal peniaze. Týchto príbehov je na Slovensku veľa, no aj vďaka novému projektu darcovského portálu ĽudiaĽuďom.sk môžu skončiť šťastne. Tak, ako to bolo v prípade Denisa, ktorý vďaka projektu Kamoši z webu získal v rekordne krátkom čase potrebné financie na kúpu učebníc.

Iba jednu hodinu trvalo, kým sa nepríjemná a ťažká situácia stredoškoláka Denisa Csiszára vyriešila. Chlapec je úplná sirota a žije so súrodencami v rodine svojej sestry. Tá mu platila cestovné do školy, na knihy už ale nedokázala našetriť. Na portáli Kamoši z webu bola preto zaregistrovaná výzva – žiadosť o finančnú podporu. Kamoši z webu sú projektom zameraným na podporu vzdelávania detí zo sociálne slabých rodín a vylúčených spoločenstiev. „Podobných výziev, ako bola Denisova, je na portáli www.kamosizwebu.sk hneď niekoľko. Vždy sa týka dieťaťa, ktorému zlá finančná situácia rodiny neumožňuje vzdelávať sa alebo rozvíjať svoj talent. Často pritom chýba iba pár eur. Práve preto vznikol spomínaný portál, aby formou mikrograntov pomáhal získavať zdroje na vzdelávanie a rozvoj talentu detí zo sociálne vylúčených spoločenstiev. Výzvy  registruje vždy organizácia, ktorá s dieťaťom pracuje, napríklad škola, mimovládna organizácia, samospráva či cirkevné združenie. Táto je aj príjemcom peňazí a informuje darcov o tom, ako boli získané dary využité,“ povedala Daniela Lališová, projektová manažérka Kamošov z webu.

Denisov príbeh však nie je jediný, ktorý si získal darcov. Osudy detí, ktoré neraz vyrastajú v biede a bez rovnakých šancí na vzdelanie, ako majú ich rovesníci, ich nenechali

 

chladnými. Od spustenia projektu Kamoši z webu uplynuli dva mesiace a za tento čas sa podarilo naplniť ďalšie dve výzvy – dvom chlapcom z chudobnej osady Ostrovany.  Frederik Kaleja má uhradené cestovné do internátnej strednej školy a Lukášovi Dunkovi, šikovnému krajčírovi, štedrí darcovia prispeli na kúpu vlastného šijacieho stroja, aby mohol zužitkovať, čo sa v škole naučil a šitím pre známych finančne vypomôcť skromnému rodinnému rozpočtu.

 

Kamoši z webu sú samostatnou platformou darcovského portálu ĽudiaĽuďom.sk, ktorý vznikol v roku 2010 s jasným cieľom podať pomocnú ruku tým, ktorí sa z rôznych dôvodov ocitli vo finančnej núdzi alebo prevádzkujú či pripravujú nový zaujímavý projekt vo verejnom záujme.

Projekt Kamoši z webu bol podporený sumou 49 999 eur z Fondu pre mimovládne organizácie, ktorý je financovaný z Finančného mechanizmu EHP 2009-2014. Správcom Fondu je Nadácia otvorenej spoločnosti - Open Society Foundation. Cieľom projektu je posilnenie zraniteľných skupín.

Zobraziť celú aktualitu
Bratislavský klub Freestyle Karate Academy hviezdil na Majstrovstvá sveta WTKA World Championship 2014 pasik
Bratislavský klub Freestyle Karate Academy hviezdil na Majstrovstvá sveta WTKA World Championship 2014

Majstrovstvá sveta WTKA World Championship 2014 sa konali v Talianskej Carrare v dňoch 28.10.-2.11.2014. Približne 5 000 pretekárov, 115 krajín z 5 kontinentov a to všetko na 40 000 m2! Bratislavský klub Freestyle Karate Academy pod vedením mnohonásobného majstra sveta Romana Volaka žal na týchto majstrovstvách opäť úspech. Päťčlenná výprava v zostave Roman Volak, David Gavalec (13), Nikita Hammer (10), Patrik Seman (10) a Jakub Šášov (9) – priniesli 34 medailí!

Na majstrovstvách sveta úspešne reprezentantoval Slovensko v karate (kobudo, forms, free style) aj trinásťročný David Gavalec z Bratislavy. V piatich kategóriách sa mu podarilo postúpiť do nedeľného finále. Tomuto úspechu predchádzali náročné eliminačné kolá a kvalitná konkurencia. Úspech korunovala 1 zlatá, 2 strieborné a 2 bronzové medaile. David i napriek svojmu veku dokázal, že  hodiny driny na tréningoch s trénerom Romanom Volákom stáli za to. Je držiteľom titulu Majster sveta v karate z roku 2011, 2012, 2013 a 2014. Na konte má už 16 zlatých medailí z majstrovstiev sveta.

Titul Majster sveta je však i zaväzujúci do budúcnosti a David bude musieť trénovať stále viac a viac aby obhájili svoje víťazstvá a mohol tak úspešne reprezentovať Slovenskú republiku.

 

David Gavelec bol za doterajšie športové úspechy tento rok nominovaný aj medzi talentovanú mládež a získal Čestné uznanie za úspešnú reprezentáciu hlavého mesta Slovenskej republiky Bratislavy, ktoré si prevzal z rúk primátora Milana Ftáčnika.

 

Zobraziť celú aktualitu
Slovensko hľadá najlepšieho barmanapasik
Slovensko hľadá najlepšieho barmana

Druhý slovenský ročník prestížnej celosvetovej súťaže barmanov Diageo Reserve World Class slávnostne odštartoval v Bratislave. V priestoroch reštaurácie UFO watch.taste.groove sa stretlo 18 uchádzačov z celého Slovenska, ktorí zabojujú o titul a mohli reprezentovať Slovensko na svetovom finále.

Pre súťažiacich je pripravená séria originálnych workshopov za účasti expertov v oblasti bartendingu a najväčších osobnosti sveta mixológie, či guest bartending víťaza historicky prvého Slovenského kola a ambassadora World Class Tonyho Velicha a to priamo v baroch zapojených do súťaže. Slovenské kolo súťaže World Class vyvrcholí 25. mája 2015, kedy sa po finálových súťažných disciplínach vyhlási meno najlepšieho barmana. Víťaz bude reprezentovať Slovensko na celosvetovom finále v juhoafrickom Kapskom Meste. „Diageo Reserve World Class je najprestížnejšia a najrešpektovanejšia mixologická súťaž, ktorá ovplyvňuje barovú kultúru po celom svete a teší nás, že Slovensko nebude po druhý kráť v histórii na svetovom finále chýbať,“ uviedol Martin Dobiš, zástupca spoločnosti Italmarket Slovakia, ktorý súťaž organizuje.

Zahájenie lokálneho kola najväčšieho podujatia v súčasnom svete bartendingu, si nenechali ujsť ani pozvané osobnosti z barového sveta. Špeciálnym hosťom večera bol David Rios, svetový víťaz súťaže Diageo Reserve World Class 2013, ktorý motivoval a zároveň inšpiroval súťažiacich pred štartom predvedením najvyššieho barmanského umenia v podobe troch jedinečných koktailov. „Je dôležité dbať na všetky detaily počas miešania koktailov, ale tiež počas samotnej prezentácie vlastnej práce, ich podávania. Zároveň však nezabúdajte byť samým sebou a nechajte vyniknúť svoju osobnosť. Barmanov s dobrou technikou je veľa, ale my, porotcovia, hľadáme jedinečných barmanov, ktorí sa svojim prejavom a individualitou vymykajú priemeru,“radil slovenským uchádzačom o titul najlepšieho barmana David Rios.

Na podujatí nechýbal ani historicky prvý víťaz slovenského kola World Class 2014 Tony Velich, ktorý tento rok reprezentoval našu krajinu na svetovom finále súťaže v Anglicku. Vďaka svojej kreativite, výbornej technike, skvelej prezentácii a vystupovaniu sa Tony dostal do užšieho finále a umiestnil sa na fantastickom 13. mieste, čim potvrdil, že Slovensko patrí medzi svetovú elitu v bartendingu. „Bolo mi veľkou cťou  prezentovať seba a svoju prácu na svetovom finále World Class 2013 a hájiť farby našej krajiny. Mojim cieľom bolo zabojovať o dobre umiestnenie v súťaží a ukázať, že aj na Slovensku je bartending na vysokej úrovní. Máme tu množstvo dobrých barmanov a ja verím, že vďaka tejto súťaží sa nám bude dariť posúvať lokálnu barovú kultúru na vyššiu úroveň. Čím viac bude na Slovensku špičkových barmanov, ktorí budú posúvať barovú scénu, tým viac bude pribúdať koktailových barov a hostia budú mať možnosť spoznať, čo je skutočne dobrý koktail.“ uviedol minuloročný šampión.

 

Súťažiaci druhého slovenského ročníka Diageo Reserve World Class 2015:

Róbert Šajtlava, Greenwich Cocktail Bar Bratislava

Luboš Janega, UFO watch.taste.groove Bratislava

Lukáš Vallo, Buddha Brothers Bratislava

Kamil Stupavský, Fou Zoo Pan Asian Restaurant Bratislava

Ján Sršeň, Casa del Havana Bratislava

Ľubomír Uličný, Sky Bar Bratislava

Tomáš Mitrík, Lemon Tree Restaurant Bratislava

Alexandra Mihalechová, Steps Club Trenčín

Jaroslav Kuruc, Steps Pub Trenčín

Roxana Róthová, Leroy Bar & Café Banská Bystrica

Martin Fuček,  Hurricane Cafe & Cocktail Bar Čadca

Miroslav Valcučiak, Piano Bar Banská Bystrica

Štefan Kolesár,  Humno Tatranská Lomnica

Filip Navrátil,  Lobby Bar Košice

Martin Výboh,  Záhir Cocktail Bar Nitra

Dávid Duriš, Ernesto Hemingway Bar Nitra

Michal Hájsky,  Kursalon Trenčianske Teplice

Jakub Blahutiak, Masquerade Club Bratislava

 

Zobraziť celú aktualitu
Študenti, natočte video a získajte možnosť ďalšieho štúdia či stáž!pasik
Študenti, natočte video a získajte možnosť ďalšieho štúdia či stáž!

Online videoknižnica povolaní „corobim.sk“ občianskeho združenia „po Škole“ od 3. novembra do 5. decembra 2014 vyzýva študentov: „Posvieť si na to akým smerom by si sa mal vydať. Na akú profesiu sa hodíš?  Čo pre teba predstavuje tvoj vysnívaný job? Vyplň krátky test a dešifruj odkaz od tvojej budúcnosti. Dozvieš sa na akú prácu sa hodíš. Natoč video v štýle corobim.sk o pozícii, ktorá by ťa bavila. Automaticky si v hre o super ceny!“

Mladí ľudia sa o svoje budúce povolanie zaujímajú neskoro - po skončení štúdia, s ktorým sa nevedia uplatniť, alebo ich nikdy nebavilo. Aj toto je jeden z dôvodov prečo sa v prvom polroku 2014 ocitlo v evidencii ÚSPVaR 26,73 percenta z celkového počtu vlaňajších aj tohtoročných skončených vysokoškolákov. Zamestnanie si hľadá aj viac ako 16 tisíc absolventov stredných škôl. Absolventi vstupujú na trh práce nepripravení a majú prehnané očakávania.

„Toto sú dôvody prečo vyzývame študentov, aby si posvietili na budúce zamestnanie už dnes. Počas prípravy videí mladí lepšie spoznajú seba v konfrontácii s realitou, zhmotnia svoj profesijný cieľ. Spoznajú profesiu, ktorú chcú robiť detailnejšie. Odovzdaním videa do databázy corobim.sk pomôžu tiež svojím priateľom a ďalším študentom zorientovať sa vo svete povolaní“, hovorí Zuzana Suchová, manažérka corobim.sk.

 

 

Ceny do súťaže venovali partneri z firemného a tiež neziskového sektora. Každá z nich pomôže študentom naštartovať ich budúcu kariéru. Súťažiaci môžu získať dvojročné odborné štúdium ACCP od Neziskovej organizácie Aptech Europe,  kurzy anglického jazyka od the Bridge – English Language Centre, kariérové poradenstvo od Miras Holding, kupóny na otvorené školenia a konzultácie o soft skills od Flowy, darčekové karty na knihy od Martinus, bicykel pre zdravší život od poisťovne Union, biznis raňajky v EY a tailor made stáž od kreatívneho partnera súťaže crossline reklamnej agentúry This is Locco.

 

„Prihlásiť sa do súťaže, spoznať svoju budúcu profesiu študenti môžu na www.corobim.sk/sutaz od 3. novembra do 5. decembra 2014. Odmeníme 3 súťažiacich - videá na prvom, druhom a tretom mieste – vybraných porotou. Cenu Sympatia udelíme podľa počtu lajkov a zdieľaní videa na sociálnej sieti Facebook. Stáž získa jeden spomedzi všetkých súťažiach, ktorého si vyberie náš kreatívny partner“, vyzýva študentov Zuzana Suchová.

 

Online videoknižnica povolaní corobim.sk je nástroj pre študentov, rodičov a školy. Uľahčuje výber ďalšieho štúdia či povolania. Pomáha vytvoriť si reálnu predstavu o tom, ako vyzerá práca napríklad vedeckého pracovníka, IT odborníka, obchodníka, podnikateľa, remeselníka, či učiteľa. Aké znalosti a zručnosti je potrebné mať. Akú školu treba vyštudovať. Ako vyzerá pracovný deň či aké obmedzenia toto povolanie prináša. To im môže pomôcť lepšie si naplánovať svoju kariéru.

 

video ku kampani

Zobraziť celú aktualitu
Movember je opäť tu!pasik
Movember je opäť tu!

Aktivity hnutia Movember upozorňujú na potrebu osvety o závažných mužských ochoreniach, akými sú rakovina prostaty a semenníkov a prípadné duševné choroby s nimi spojené.  Cieľom tejto celosvetovej kampane je zvýšiťpovedomie o zdravotných rizikách, ktorým muži dennodenne čelia a informovať o dôležitosti prevencie. Podporiť projekt sa rozhodli aj mnohé známe osobnosti, ktoré si počas mesiaca november nechávajú narásť fúzy a napomáhajú tak šíreniu myšlienky.

Slovenská iniciatíva hnutia Movember aj tento rok pokračuje v búraní tabu o mužských ochoreniach prostredníctvom viacerých aktivít. Okrem vytvorenia informačnej web stránky a organizácie verejnej párty boli opäť oslovené aj viaceré známe osobnosti. „Tento rok sa nám podarilo získať nové, zaujímavé tváre z rôznych oblastí života a kultúry, ktoré rozšíria rady našich minuloročných ambasádorov a budú na znak solidarity nosiť celý mesiac fúzy a šíriť tak posolstvo tejto celosvetovej kampane“, hovoria o Movembri organizátori slovenských aktivít. Medzi ambasádorov myšlienky Movember sa tento rok zaradili: Richard Stanke, Martin Valihora, Matej Fabián, Roman Kóňa, Martin „Nespi“ Nespešný a Milan Purdes.

 

Nezabúdame však ani na hlavný dôvod kampane, ktorým je prevencia a osveta o mužských rakovinových ochoreniach. Movember učí mužov, ako byť k sebe zodpovedný a dbať o svoje zdravie.Nakoľko je mužské zdravie stále tabuizovanou témou, snažíme sa prostredníctvom rôznych aktivít otvoriť dialóg o hrozbách rakoviny prostaty a semenníkov a dôležitosti prevencie týchto ochorení. Aj preto sme ako odborného garanta prizvali spoločnosť ProCare, ktorá dozrie na zdravotný aspekt kampane a vyšetrí všetkých ambasádorov“, dodávajú organizátori.

 

Za slovenskou iniciatívou hnutia Movember stojí niekoľko značiek, ktoré tejto myšlienke veria a radi by podporili jej šírenie na Slovensku. Každá zo značiek reprezentuje určitú súčasť života moderného muža. O fúzy a vizáž sa postará salón Toni&Guy spolu s prvou a jedinou slovenskou female barber Renée Sahi Rashid, každodennú starostlivosť o telo zabezpečí Dove Men+Care a aktívny životný štýl podporí Sneaker Barber.

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2011 lenprezeny.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio