LenPreŽeny.sk - Lifestylový magazín pre ženy v každom veku
  • Dajte si DELI a berte život s nadhľadom ... nielen na Veľkú noc!
    pasik
    Dajte si DELI a berte život s nadhľadom ... nielen na Veľkú noc!
    Jar už niekoľko dní klope na dvere, cítite to i vy? Teší sa na ňu každý maškrtník bez rozdielu veku. Máte pocit, že nič nestíhate? A nebodaj vás chytá jarná únava? Nezúfajte! Dajte si DELI a hoďte starosti za hlavu. DELI
  • Trh rýchleho občerstvenia sa mení
    pasik
    Trh rýchleho občerstvenia sa mení
    Gastro segment sa mení, spotrebitelia sú ochotní si za čerstvosť a kvalitu priplatiť. Priemerná výška jedného nákupu je 12 €, pričom zákazníci okrem 100% produktu žiadajú komplexné služby, ktoré im šetria čas, pri zachovaní najvyššej kvality, hovorí marketingový
  • Nové jarné a letné trendy topánky  už nájdete na našich pultoch.
    pasik
    Nové jarné a letné trendy topánky už nájdete na našich pultoch.
    Všeobecne známy fakt, že v každej žene sa skrýva aspoň kúsok topánkovej maniačky, ktorá dokáže byť občas viac než márnivá, sa potvrdil aj na oficiálnom uvedení kolekcie JAR-LETO 2014 spoločnosti CCC.
  • Sygic prinesie miliónom vodičov viac kľudu na cestách
    pasik
    Sygic prinesie miliónom vodičov viac kľudu na cestách
    Ani vás už nebaví večná hra na skrývačku? Spoločnosť Sygic dnes predstavila novú aplikáciu, ktorá by mala zmierniť stres spojený s každodenným dochádzaním do práce. Aplikácia Speedometer by Sygic doteraz dostupná len pre Android zariadenia je oddnes
  • Zlatý Bažant Pšeničné – nefiltrovaná chuť pšenice
    pasik
    Zlatý Bažant Pšeničné – nefiltrovaná chuť pšenice
    Od začiatku marca slovenský pivný trh obohatí novinka – Zlatý Bažant pšeničné pivo, nefiltrované pivo s vyšším obsahom pšeničného sladu vyrobené metódou vrchného kvasenia. Jeho receptúra
  •   So Snickers na hokej do New Yorku
    pasik
    So Snickers na hokej do New Yorku
    Fanúšikovia hokeja a súčasne milovníci čokoládových tyčiniek Snickers majú teraz jedinečnú možnosť vybrať sa na zápas NHL do New Yorku. Stačí si kúpiť akýkoľvek výrobok Snickers a

Nie je svetlo ako svetlo...

Nie je svetlo ako svetlo...

Dlho, predlho trvalo, kým človek objavil oheň a ešte dlhšie, kým vynašiel žiarovku. Ten malý sklenený zázrak s nepatrnou cievkou vo vnútri. Najprv sa muselo ľudstvo mordovať so sviečkami, neskôr s petrolejovými a plynovými lampami, ktoré jednak nevoňali, a ešte tu bolo to nebezpečenstvo otvoreného ohňa.  Dnes si svoju každodennosť bez umelého osvetlenia ani len nevieme predstaviť. Jednoduchý pohyb ruky a svietime...


 

 

Fakty

Svetlo do značnej miery ovplyvňuje náš biorytmus. Prítmie navodzuje pocit uvoľnenia, naopak ostré agresívne svetlo „ťahá“ oči a bolí z neho hlava. Vybrať primerané osvetlenie nie je až také jednoduché, ako by sa mohlo zdať. Dôležitá je aj farba svetla, ktorá je tvorená samotnou žiarovkou alebo len tienidlom lampy. Koniec- koncov, asi všetci poznáme priaznivé účinky terapie pomocou farebného svetla...Najmä toho červeného...

 

Menej je viac, neplatí

Osvetlenie do interiéru si samozrejme vyberáme podľa toho, na čo ho potrebujeme. Máme lampy na písací stôl, na nočný stolík, nad kuchynskú linku a všade prítomné lustre. Práve lustre by mali mať funkcii centrálneho osvetlenia. No nemenej dôležité je doplnkové osvetlenie pomocou stojacich a stolných lámp. Rovnomerné rozloženie svetla v interiéry je veľmi dôležité. Za pomoci neho veľmi jednoducho vyberieme jeho intenzitu zasvietením jednej z lámp.

 

Čarovná lampa

Wood Floor Lamp je naozaj pozoruhodná lampa, ktorá sa zrodila v hlave portugalského dizajnéra Fernanda E Humberta. Je zvláštna hneď v niekoľkých ohľadoch. Na prvý pohľad, síce lahodí oku, no poviete si, obyčajná lampa. A predsa nie je. Ak ju zasvietite, rozžiari sa podlhovastá žiarovka, ktorá je uložená v robustnej nohe lampy. Svetlo je veľmi jemné a len tu a tam ho zazriete medzi jednotlivými drevenými latkami. Ďalšou zvláštnosťou je variabilné tienidlo, ktorého podobu môžete samy meniť. Buď je to obyčajný valec  alebo klasická strieška. V prvom prípade lampa vyniká jednoduchosťou a čistotou tvaru, v tom druhom má nádych tradície a nostalgie. Vyrába sa v dvoch variantoch. Buď ako lampa na stôl alebo ako stojaca lampa.

 

zdroj: http://www.skitsch.it

http://www.skitsch.it/products/lamps#WOODFLOOR LAMP

Archívny článok
Tlačiť
Kategória: Môj domov
poradna
Dnes je 25. 04. 2014, meniny má Marek.
Nahrávanie videa ...
openmind
Nezabudnite na Deň Matiek!
 Vychutnávajte si každý okamih života s novým parfumom AVON Fleur!
Spaľujte tukové bunky 10-krát rýchlejšie s inováciou od AVONu!
Schudnite s bielym chlebom!
Osviežujúci čaj s citrónovou trávou z Thajska
Výkonný „transformer“ Orava KR-404
Zoznámte sa s ďalšími členmi rodiny Becherovcov
Dosiahnite objem kozmických rozmerov s novou špirálou od AVONu!
Objavte cestu vašej lásky s novou dámskou vôňou od AVONu!
jarna
ja a mama
Náhodný článok
Z Thomasa Puskailera sa stal „ekoturista“! Z Thomasa Puskailera sa stal „ekoturista“!
Večne usmiaty spevák Thomas Puskailer žiari šťastím! Prekvapil ho úspech Eco Tour a pozitívna odozva detí všetkých vekových kategórii. Počas turné dokázal spojiť hudbu, tanec aj záchranu životného prostredia!
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Kúzlo príťažlivosti: Eclat Femme a Hommepasik
Kúzlo príťažlivosti: Eclat Femme a Homme

Dajte sa zlákať mestom milencov a svetiel, tajomným  a romantickým Parížom, kde sa zrodila noblesa,  móda a elegancia. Inšpirujte sa Parížankami a naučte sa zvádzať po francúzsky!

 Sofistikovaná esencia v novej toaletnej vode Eclat Femme pre ňu vás očarí vôňou sviežich kvetov pomarančovníka a jemným  jazmínom.  Klasická elegancia a moderný vycibrený vkus sa spojili vo vôni  Eclat Homme, ktorá  ukrýva hladké tóny kože Barenia s korenistým nádychom mužného cédrového dreva a koriandru.

 

Eclat Femme, cena 13,99 €.

Eclat Homme, cena 13,99 €.

Zobraziť celú novinku
Veľká noc s Carte d´Orpasik
Veľká noc s Carte d´Or

Veľká noc bude jahodová s novinkou od Carte d´Or – Strawberry Meringue.

Dezert pripravený na servírovanie ohúri báječným dizajnom a lahodnou chuťou. Mrazenou špecialitou od Carte d´Or vyčaríte na tvárach šibačov úsmevy.

Strawberry Meringue je kombináciou vanilkovej a jahodovej zmrzliny poliatej jahodovým krémom s pusinkami z bielej čokolády.

Potešte seba a svojich blízkych v čase sviatkov a kúpte si v najbližšom obchode 900 ml balenie za 4,99 €. 

Web: www.cartedor.cz

Zobraziť celú novinku
Čo najbližšie k materskému mlieku.pasik
Čo najbližšie k materskému mlieku.

Sunar, úspešná a renomovaná značka dojčenskej mliečnej výživy, prináša na trh exkluzívnu novinku: Sunar premium, diamant v dojčenskej výžive, ktorý je vďaka svojmu  jedinečnému zloženiu čo najbližšie k materskému mlieku. Obsahuje unikátnu kombináciu látok, prirodzene sa vyskytujúcich v materskom mlieku, ktoré sa významne podieľajú na posilňovaní imunitného systému, správnom vývoji mozgu a celkovom pohodlí dieťaťa. Sunar, ako jediný podľa vzoru materského mlieka, obsahuje mliečny tuk,  vďaka ktorému je deťmi veľmi dobre prijímaný.

„Mamičky sa v dnešnej dobe, aj vďaka lepšej informovanosti, čoraz viac zaujímajú o správnu výživu a snažia sa vyberať pre svoje deti to najlepšie a najzdravšie. Vhodne zvolená skladba jedálnička totiž môže zásadným spôsobom ovplyvňovať zdravie a celkový vývoj dieťaťa. Týmto požiadavkám sa snažia prispôsobiť aj výrobcovia, ktorí nasledujú najnovšie odporúčania a požiadavky odborníkov na detskú výživu. „ vysvetľuje doc. MUDr. Miloš Jeseňák, PhD, imunológ, špecialista na detskú výživu.

 

Sunar premium je tou pravou voľbou pre mamičky, ktoré nechcú robiť kompromisy a chcú dať svojim deťom to najlepšie. Sunar ako jediná značka dojčenskej mliečnej výživy na Slovensku obsahuje mliečny tuk, ktorý je aj v materskom mlieku.

 

Podľa vzoru materského mlieka Sunar premium obsahuje, okrem mliečneho tuku, tiež vitamíny a minerálne látky, probiotiká GOS, beta-palmitát a nukleotidy. Ďalej Sunar premium obsahuje významné nenasýtené mastné kyseliny DHA a ARA, ktoré sú prirodzenou súčasťou materského mlieka a mali by byť, podľa odporúčaní odborníkov v dostatočnom množstve prijímané stravou. Vitamíny A, C a D podporujú normálny vývoj imunitného systému dieťaťa, železo prirodzený vývoj mozgu a celkovému pohodliu napomáhabeta-palmitát, ktorý prispieva k mäkšej konzistencii stolice. Sunar premium má vďaka obsahu mliečneho tuku lahodnú, prirodzene mliečnu chuť a deti ho budú milovať.

Sunar premium je v predaji od marca 2014 pre 3 rôzne vekové kategórie za cenu 12,99/ 600 g.

Sunar premium je diamantom v dojčenskej výžive, ktorý si obľúbia nielen deti, ale aj ich mamičky!

 

Nová receptúra Sunar premium bola pripravená v spolupráci s odborníkmi z nezávislej vedeckej organizácie Hero Institute for Infant Nutrition. Jej cieľom je vyvíjať tie najlepšie produkty v oblasti dojčenskej detskej výživy.

www.sunarpremium.cz

 

Na záver je potrebné pripomenúť, že materské mlieko je tou najlepšou voľbou vo výžive dojčiat. Odporúča sa výhradné dojčenie aspoň do ukončeného 4. - 6. mesiaca s násleným zavádzaním komplementárnej výživy s tým, že by sa malo aj naďalej pokračovať v dojčení. V prípade, že dojčenie nie je možné, odporúča sa, po konzultácii s pediatrom, podávať náhradnú mliečnu výživu. Mliečna výživa Sunar patrí  medzi  potraviny pre zvláštnu výživu.

Zobraziť celú novinku
Paríž  - Nechajte sa zviesť po francúzsky!pasik
Paríž - Nechajte sa zviesť po francúzsky!

Nechajte sa zviesť po francúzsky! Spojí vás čarovný súzvuk vôní Eclat pre ňu a pre neho. Sofistikovaná esencia v novej toaletnej vode Eclat Femme pre ňu okúzli vôňou sviežich kvetov pomarančovníka a jemným jazmínom. Klasická elegancia a moderný vycibrený vkus sa spojili vo vôni Eclat Homme, ukrývajúcej hladké tóny kože Barenia s korenistým nádychom mužného cédrového dreva a koriandru.
 

Ikonický rúž
Pravá Parížanka nikdy nevyjde z domu bez svojho obľúbeného rúžu. Sýtofarebné a šťavnaté pery sú jej najsilnejšou ženskou zbraňou. Štýlový rúž Giordani Gold Iconic v elegantnom kovovom puzdre so vzácnym argánovým olejom pre hebké a vláčne pery nesmie chýbať vo vašej kabelke!
Rúž na pery Giordani Gold Iconic,cena 5,99 Eur.

 

 

Vždy dokonalá
Objavte tajomstvo dokonalej a prirodzenej pleti. Rozžiarte a omlaďte ju špeciálnou technológiou HaloLight TM. Ľahká jemná konzistencia Kompaktného púdru The One Illuskin dokonale splýva s pleťou a neusádza sa v drobných mimických vráskach.
Kompaktný púder The One IlluSkin, cena 5,99 Eur.

 

Zobraziť celú novinku
LA ROCHE-POSAY  Každodenná starostlivosť na citlivú pleť pasik
LA ROCHE-POSAY Každodenná starostlivosť na citlivú pleť

 Vedeli ste, že 8 z 10 žien na Slovensku má citlivú pleť? Citlivá pleť je súčasným fenoménom a môže ju mať každý bez ohľadu na vek a pohlavie. Citlivú pleť sprevádzajú nepríjemné pocity, ako napríklad dehydratácia, pnutie, pocit nepohodlia, začervenanie, svrbenie, prejavy akné a podobne. Značka La Roche-Posay, špecialista na citlivú pleť, vrátane tej najcitlivejšej, prináša okamžité upokojenie a dlhodobý komfort citlivej pleti. Teraz navyše pripravila atraktívnu ponuku pre všetkých návštevníkov svojich partnerských lekární.

Jarná starostlivosť o citlivú pokožku s La Roche-Posay

Tak ako príroda, aj naša pokožka reaguje na zmenu ročného obdobia. Predovšetkým pre citlivú pokožku sa jarné mesiace môžu stať veľmi nepríjemnými, napríklad kvôli alergiám a podráždeniu v ich dôsledku.

 

Intolerantná pleť je charakterizovaná každodenným diskomfortom a extrémnou podráždenosťou.Pleť trpí začervenaníma štípaním, napína sa, objavuje sa pocit tepla, svrbenie a môžu sa dostaviť aj pocity pálenia. Intolerantná pleť neprimerane reaguje na podnety zvonka a je spravidla citlivejšia na alergény. Na jar, kedy je hlavná sezóna alergií, je veľmi ťažké úplne sa vyhnúť vonkajším alergénom.Reaktívna pleť preto vyžaduje komplexný program hygieny a starostlivosti, ktorý pleť upokojí, hydratuje a ochráni bez rizika podráždenia.

 

 

Práve to je dôvodom, prečo v apríli pripravila značka La Roche-Posay užitočnú akciu vo svojich partnerských lekárňach. V jej rámci každý návštevník partnerskej lekárne La Roche-Posay teraz môže požiadať o testovací set produktov ZDARMA!

 

Testovací set obsahuje 6 vzoriek najpredávanejších prípravkov na citlivú pleť:

HYDREANE LEGERE, HYDREANE BB, HYDRAPHASE UV INTENZÍVNY, TOLERIANE ULTRA, REDERMIC [C] NA NORMÁLNU AŽ ZMIEŠANÚNA NORMÁLNU AŽ ZMIEŠANÚ PLEŤ a CICAPLAST BALZAM B5. Zároveň k nemu dostanete tiež informácie o značke a prípravkoch a kupón.

Vďaka testovaciemu setu si môže každý vyskúšať a následne vybrať vyhovujúcu každodennú starostlivosť na svoj typ citlivej pleti. NAVYŠE pri predložení vyplneného kupónu a nákupe prípravkov La Roche-Posay za viac ako 18,90 eur získate aj príjemný darček – zdarma FYZIOLOGICKÚ MICELÁRNU VODU (200 ml) v hodnote 14,50 eur na citlivú pleť.

 

Všetky vyplnené kupóny budú automaticky zaradené do tipovacej súťaže o 3 víkendové wellness pobyty pre 2 osoby. Akcia platí v partnerských lekárňach La Roche-Posay od 1. 4. 2014 do 15. 5. 2014 alebo do vyčerpania zásob.

Zobraziť celú novinku
Objavte jedinečný dotyk zlatistej žiarivosti s novinkami kolekcie dekoratívnej kozmetiky LUXE od AVONu!pasik
Objavte jedinečný dotyk zlatistej žiarivosti s novinkami kolekcie dekoratívnej kozmetiky LUXE od AVONu!

Spoločnosť AVON Cosmetics predstavuje ďalšie novinky luxusnej kolekcie dekoratívnej kozmetiky Luxe, ktorej tvárou je svetoznáma topmodelka Daniela Peštová. Do portfólia kolekcie pribudli hneď dve novinky – Bronzový kompaktný púder a Štetec Luxe. Odhaľte čaro ich príťažlivosti!

 

AVON rozširuje ponuku výrobkov luxusnej kolekcie značky Luxe o ďalšie unikátne novinky. Tie očarili aj svetoznámu topmodelku, Danielu Peštovú, ktorá je zároveň tvárou  tejto prémiovej dekoratívnej kozmetiky.  „Dekoratívnu kozmetiku Luxe som si obľúbila nielen pre jej exkluzívny vzhľad, ale tiež pre jej jedinečné zloženie. Doprajte si to najlepšie aj vy!“ Doprajte svojej pleti luxus avyskúšajte jedinečné novinky, vďaka ktorým bude vaša pleť žiariť!

 

Bronzový kompaktný púder Luxe

Objem: 10 g

Bežná cena: 14,90 €

Zloženie nového bronzového púdru je obohatené o výťažky  jantáru a argánového oleja pre žiarivý bronzový efekt a hebkosť. Púder dodáva pleti teplý tón a vzhľad prirodzeného opálenia. Jednoducho sa nanáša a každým ťahom pleť rozžiaruje.

 

Štetec Luxe

Dĺžka: 8,3 cm

Bežná cena: 13,50 €

Dekoratívnu kozmetiku Luxe si obľúbil aj Pavel Bauer, Oficiálny vizážista spoločnosti AVON. „Výnimočné zloženie kozmetiky Luxe zákazníčkam ponúka potešenie z luxusu a prémiovej kvality. Kozmetiku Luxe som si ale obľúbil aj ja, pretože mi vyhovuje pri profesionálnom líčení na fotenie alebo natáčanie.“

 

 

Zobraziť celú novinku
Netradične tradičná novinka:  Bažant Radler Citrón – Baza - Mäta pasik
Netradične tradičná novinka: Bažant Radler Citrón – Baza - Mäta

Osviež sa, kto môžeš! Toto tu ešte nebolo – pivo Zlatý Bažant, baza, mäta a citrón v dokonalej harmónii. Bažant Radler opäťprichádza s novým produktom. Tentoraz stavil na netradičné spojenie tradičných slovenských chutí. Vychádza tak v ústrety milovníkom miešaných nápojov z piva, ktorí radi experimentujú a okrem vysokej kvality ocenia aj originálne zloženie.

 

Klasickú sviežosť obľúbeného citrónového Bažanta Radler sa v hurbanovskom pivovare rozhodli umocniť jemne chladivým efektom mäty. Originalitu nového produktu podčiarkuje tradičná, obľúbená slovenská chuť bazy s použitím čisto prírodných ingrediencií.

„Pri hľadaní novej chute pre Bažant Radler sme nechali viac než dvesto konzumentov radlerov ochutnať 5 rôznych kombinácií chutí. Bažant Radler Citrón - Baza - Mäta obstál vysoko nadštandardne v parametroch ako chuť, vôňa, či schopnosť osviežiť,“ hovorí Pavol Chalupka, brand manager pre značku Bažant Radler v spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

 

Úspech novinky v chuťovom teste možno pripísať všeobecnej obľúbenosti bazy a mäty medzi Slovákmi „Pri baze sa ľuďom vybavia spomienky, ako zbierali bazové kvety a pili bazový sirup u starých rodičov. Mäta je zasa populárna ako chladivý doplnok rôznych miešaných nápojov. Výsledkom nášho niekoľkomesačného úsilia je tak dokonale vyvážená moderná chuť inšpirovaná slovenskou tradíciou,“ zdôrazňuje Pavol Chalupka.

 

Novinka Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta nadväzuje na obľúbenosť citrónového Bažanta Radler, ktorý v roku 2011 na Slovensku otvoril trh s radlermi. V roku 2012 ponuku obohatila jeho nealkoholická verzia spolu s ďalšou citrusovou kombináciou v produkte Bažant Radler Grapefruit. Od tohtoročnej jari svieže portfólio prírodných radlerov z piva Zlatý Bažant obohacuje netradičná kombinácia citrónu s bazou a mätou. Vďaka svojej chuťovej harmónii a objemu alkoholu 1,9 % je Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta nízkoalkoholickým osviežením tohtoročnej sezóny.

 

Osvieženie v kruhu svojich blízkych a kamarátov môže byť vždy pestrejšie a zábavnejšie, a taká je aj reklamná kampaň pre novinku na trhu s radlermi. Od stredy 9. apríla 2014 uvedenie novinky Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta podporí netradičná a zábavná reklamná kampaň s claimom „Osviež sa, kto môžeš!“. Jej súčasťou bude okrem televízneho spotu aj komunikácia v printových médiách a v online prostredí. Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta je dostupný na slovenskom trhu v 0,5 l fľašiach a v plechovkách od začiatku apríla.

Zobraziť celú novinku
Netradičné veľkonočné osvieženiepasik
Netradičné veľkonočné osvieženie

Jarje symbolom zmeny a nového života, pretože v prírode sa po zimnom oddychu prebúdzajú stromy, rastliny a kvety. A ožívame aj my ľudia. S príchodom jari sú späté aj veľkonočné sviatky, ktoré patria medzi najdôležitejšie udalosti v roku. Väčšinou sa stretáva rodina, bližšia i vzdialená. Veľkonočný pondelok je u nás tradične spojený s hodovaním a polievaním. Muži a chlapci navštevujú ženy a dievčatá, polievajú alebo korbáčujú ich, tie im ponúkajú pripravené pohostenie (šunku, uvarené vajíčka, chren, cviklu či koláče) a obdarujú ich maľovaným vajíčkom.

 

Ak aj vo vašej domácnosti očakávate veľkonočnú návštevu, nezabudnite na pitný režim. Príprava nápoja s prístrojmi SodaStream je ľahká a zábavná. Inovatívna technológia vykúzli z obyčajnej vody z vodovodu chutný a lahodný nápoj. Pripravíte ho podľa želania vašich návštevníkov, viac či menej sýtený, ochutený alebo osviežujúci čistý. Atmosféru umocní aj trojbalenie fliaš vo sviežich farbách jari.

 

Rodinu či priateľov môžete ohúriť aj netradičným a zaujímavým kokteilom:

 

Wild Stream

Recept na prípravu 0,3 l lahodného nápoja

3 černice

3 čučoriedky

3 maliny

4 cl brusnicovej šťavy

2 cl čerstvej limetkovej šťavy

1 kávová lyžička vanilkového cukru (alebo dosladiť podľa chuti doliať limonádou

½ l perlivej vody so sirupom SodaStream Ginger Ale

½ l perlivej vody so sirupom SodaStream Lemon Lime Stevia

 

 

www.sodastream.sk

Zobraziť celú novinku
Schwarzkopf uvádza na trh novinky Schwarzkopf Essence ULTÎME a Schwarzkopf Blonde ULTÎME	pasik
Schwarzkopf uvádza na trh novinky Schwarzkopf Essence ULTÎME a Schwarzkopf Blonde ULTÎME

 

 

Schwarzkopf Essence ULTÎME a Schwarzkopf Blonde ULTÎME: dve nové hviezdy vlasovej kozmeti­ky exkluzívne vyvinuté v spolupráci s ikonou krásy Claudiou Schifferovou

 

Prísne strážené tajomstvo krásy je konečne odhalené: Schwarzkopf Essence ULTÎME a Schwarzkopf Blonde ULTÎME, dve nové hviezdy vlasovej kozmetiky od Schwarzkopf, exkluzívne vyvinuté v spolupráci s ikonou krásy Claudiou Schifferovou, prichádzajú na slovenský trh. Schwarzkopf Essence ULTÎME predstavuje rad produktov, vďaka ktorému vaše vlasy dostanú luxusnú starostlivosť, budú neuveriteľne pevné a úžasne lesklé. Vysokoúčinné receptúry Schwarzkopf Essence ULTÎME obsahujú luxusnú esenciu z perál. Perly boli vďaka svojmu jasu a trblietavému dúhovému zafarbeniu po celé stáročia vyhľadávaným šperkom a estetickým doplnkom. V receptúrach Schwarzkopf Essence ULTÎME sú súčasťou výnimočného ULTÎME-4-komplexu, ktorý v sebe spája perleťovú esenciu, pantenol, vzácny proteín a keratín. Popri vlasových produktoch Schwarzkopf Essence ULTÎME prichádza Schwarzkopf aj s paletou vysokoúčinných farieb na vlasy v blond odtieňoch Schwarzkopf Blonde ULTÎME.

 

Novinky Schwarzkopf Essence ULTÎME a Schwarzkopf Blonde ULTÎME spájajú v sebe dlhoročné skúsenosti a poznatky jednej zo svetovo najslávnejších a najúspešnejších modeliek s expertízou Schwarzkopf.

 

Vždy som túžila po tom, že raz navrhnem a vymyslím produkty vlasovej kozmetiky,“ hovorí Claudia Schifferová, „a práve Schwarzkopf mi napokon poskytla príležitosť vytvoriť môj vlastný, originálny rad produktov na vlasy.“ Claudia Schifferová pôsobí v modelingovej brandži už viac ako 25 rokov a vie, čo všetko musia modelky so svojimi vlasmi podstúpiť, nech už ide o vyrovnávanie, natáčanie, tupírovanie, odfarbovanie alebo farbenie. Takto namáhané vlasy sú často nadmieru poškodené.

 

Dlhé, zdravé blond vlasy Claudie Schifferovej sa stali modelkinou charakteristickou črtou, a práve preto ju mnohé ženy považujú za ikonu krásy. Ktorá by len nechcela takú nádhernú a žiarivo plavú hrivu? „Som pyšná na to, že môžem prispieť svojimi skúsenosťami k vývoju Schwarzkopf Essence ULTÎME a Schwarzkopf Blonde ULTÎME,“ vysvetľuje Claudia Schifferová. „Dúfam, že každý bude milovať tieto produkty tak, ako ich milujeme my.“

 

V rámci spolupráce medzi Claudiou Schifferovou a Schwarzkopf vznikla pre nový rad produktov vlasovej kozmetiky aj prvotriedna vôňa. Tvorí ju 135 starostlivo vybraných zložiek, ktoré sú v dokonalom súlade s rozličnými receptúrami jednotlivých produktov. Výsledkom je nadčasovo moderná vôňa s tónmi  čerstvého ovocia a bielych kvetov, ktorú zakončuje zmyselná kombinácia bieleho pižma, santalového dreva a vanilky.

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
HURÁ DO PRAVEKU!pasik
HURÁ DO PRAVEKU!

Do kín prichádza fantastický príbeh, ktorý si určite získa všetky deti. Neplánovaná dobrodružná cesta kreslených hrdinov v čase, a to do obdobia, keď na zemi žili dinosaury. Akcia, napätie a veľa dôvodov pre smiech - to je kreslená rozprávka Hurá do praveku, ktorá prichádza na filmové plátna.
 

 

Hlavným hrdinom je 12-ročný chlapec Ernie a jeho najlepší priateľ Max. Spolu sú za každú nezbednosť. V pätách im je večne Ernieho mladšia sestra Julia, ktorá ich vždy špehuje a fotí mobilom. Chce žalovať prísnej mame a ukázať, čo za nezbednosti vystrájajú. V skutočnosti však túži byť jednou z nich. Príde to až tak ďaleko, že Julia spustí v múzeu alarm, ktorý sa chlapcom
podarí prekabátiť aby sa dostali až ku kostre dinosaura. Po veľkej naháňačke na skateboardoch zničia neoceniteľný kúsok v zbierke. Nasleduje domáce väzenie. Ernie však neostane doma a podarí sa mu ujsť k najlepšiemu kamarátovi Maxovi. Jeho otec je vynálezca, ktorý sa pohráva s myšlienkou zostrojiť stroj času, ktorý ukáže chlapcom. Doteraz však nikdy nefungoval. Keď otec
zo svojej dielne plnej vynálezov odíde - opäť sa objaví Julia a fotí s mobilom. Vznikne roztržka a po obliatí stroja času nápojom sa všetci ocitnú v minulosti, a to v období, keď bola zem plná dinosaurov. Dobrodružstvo vtedy len začína.


Napínavá rozprávka zabaví každého malého diváka a dospelým svojim príbehom pripomenie kultovú klasiku Cesta do praveku, ktorú natočil Karel Zeman.


Kreslenú rozprávku Hurá do praveku nájdete vo svojom kine už od 15. mája.

Oficiálny trailer: https://www.youtube.com/watch?v=dl88HMGk4QA

Zobraziť celú aktualitu
No Name  zahrali najúspešnejšej slovenskej autorkepasik
No Name zahrali najúspešnejšej slovenskej autorke

Hrali iba pre Táňu a dokonca na želanie pesničku Čím to je, ktorá patrí k jej najobľúbenejším. „Milujem ju, a keď som ju minule počula v aute, rumázgala som ako malé decko,“ priznala s úsmevom Táňa Keleová-Vasilková. V utorok večer krstila svoju novinku a oslavovala aj okrúhle jubileum. Pozrite si video reportáž.

 

Nová kniha Táni Keleovej-Vasilkovej Julinkina pekáreň sa už niekoľko týždňov drží na najvyššej priečke viacerých rebríčkov predajnosti a jej uvedenie do života stálo naozaj za to.

Slávnostným večerom sprevádzal Marcel Forgáč, ktorého Táňa vyviedla niekoľkokrát z miery a sám to priznal: „Pani Táňa, už dlho som sa necítil pri rozhovore tak v strehu, ako s vami...váš pán manžel to ako znáša?“

Celý večer sa niesol v úžasnej atmosfére, keď malý súkromný koncert odohrali oslávenkyni No Name a Igor Timko bol aj krstným otcom novinky Julinkina pekáreň. Kapela hrala po prvý raz na Slovensku unplugged a vo verziách, aké sme vraj u nás doteraz nemohli počuť.

Aké pesničky zahrali No Name? S akou misiou prišiel Igor Timko za Táňou? A aký špeciálny darček dostala oslávenkyňa od svojho vydavateľa?

Pozrite si video-reportáž z krstu knihy Julinkina pekáreň:

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ZdZJjtjwAiE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Viac na www.vasilkova.sk

 

Zobraziť celú aktualitu
Bežci zo SWANu prispeli na charitu pasik
Bežci zo SWANu prispeli na charitu

Telekomunikačný operátor SWAN sa zúčastnil 67. ročníka Národného behu Devín – Bratislava. Bežecký SWAN tím v nedeľu, 13. apríla 2014, súperil nielen s ostatnými firemnými tímami, ale aj bojoval za Lenku Šestákovú a jej sen o elektrickom vozíku. SWAN daruje za každého člena tímu, ktorý prešiel cieľovou rovinkou, 20 EUR na výzvu z portálu LudiaLudom.sk.

Zamestnancov SWANu zaujala výzva Lenky Šestákovej, ktorá po dopravnej nehode potrebuje elektrický vozík. SWAN sa preto rozhodol zamestnancov motivovať a za 19 úspešných bežcov prispeje Lenke na vozík sumou 380 EUR. Podporí tak nielen športové, ale aj charitatívne aktivity zamestnancov.

 

Lenku Šestákovú pred piatimi rokmi zrazilo na prechode pre chodcov auto a pripútalo ju na invalidný vozík. Keďže má plne funkčnú iba pravú ruku, pohyb na mechanickom vozíku je pre ňu veľmi náročný. Túži po elektrickom vozíku, ktorý by jej aspoň trochu zjednodušil život. Svoju výzvu zverejnila na darcovskom portáli Ľudia Ľuďom. Viac sa o nej dočítate na https://www.ludialudom.sk/vyzvy/1464.

 

67. ročník národného behu Devin – Bratislava sa uskutočnil 13. apríla 2014. Účastníci bežali na tratiach dlhých 11,6 km a 2,6 km. 19 bežcov sa stretlo v cieli v centre mesta Bratislava, na Rázusovom nábreží, pri Propeleri.

 

 

ĽudiaĽuďom.sk je originálny slovenský darcovský portál. Je otvorený pre všetkých, ktorí potrebujú pomoc a spája ich s tými, ktorí im pomoc vedia a chcú poskytnúť. Portál prevádzkuje nezisková organizácia 4people a vznikol na základe spolupráce Centra pre filantropiu, n. o. a správcu národnej domény .SK spoločnosti SK-NIC, a. s.

Zobraziť celú aktualitu
MOJA SAMOŠKA A TERNO HĽADÁJÚ ODVÁŽNYCH ĽUDÍ,  KTORÍ SA NEBOJA VYZNAŤ SVOJE CITYpasik
MOJA SAMOŠKA A TERNO HĽADÁJÚ ODVÁŽNYCH ĽUDÍ, KTORÍ SA NEBOJA VYZNAŤ SVOJE CITY

Odvážnych ľudí, ktorí sa neboja vyznať svoje city, hľadá v rámci svojej aktuálnej kampane Moja Samoška a Terno. Prostredníctvom facebookovej súťaže chce nájsť tých odvážlivcov, ktorí sa pri gigantických jablkách umiestnených v Bratislave vyznajú svojej láske alebo blízkej osobe a svoje vyznanie natočia na video, alebo zachytia na fotografii. Najoriginálnejšie fotky a videá budú odmenené zaujímavými cenami.

Kampaň zároveň uvádza na slovenský trh značku MOJA, ktorá podporuje slovenských výrobcov a spotrebiteľom umožní nakupovať kvalitný tovar za najvýhodnejšiu cenu so zľavou od 15 % až do 50 % oproti porovnateľným výrobkom konkurencie.

 

Facebooková súťaž je pokračovaním guerillovej kampane, ktorej cieľom je predstaviť zákazníkom siete Moja Samoška a Terno nové logo MOJA, ktoré bude zákazníkov informovať o kvalitných produktoch v najvýhodnejšej ponuke v sieti Moja Samoška a Terno.

 

Tí, ktorí  vo svojom vyznaní čo najviac ráz použijú slovo MOJA, odfotia sa, alebo natočia svoje vyznanie na video a pošlú ho do 13. apríla 2014 na adresu moja@diligentia.sk, budúzaradení do žrebovania o nákupné poukážky a balíčky produktov MOJA. Videá a fotky budú zverejnené na facebookovej stránke siete Moja Samoška a Terno.

 

Guerillovou kampaňou uvádza sieť predajní Moja Samoška a Terno novú privátnu značku – MOJA, ktorej cieľom je podporovať slovenských výrobcov a zákazníkom ponúkať najkvalitnejší tovar za výhodné ceny. Reaguje tak na rastúci dopyt zo strany zákazníkov kupovať kvalitné potraviny za výhodné ceny. Zákazníci v týchto predajných sieťach nájdu pod označením MOJA CENA približne 300 najžiadanejších tovarov dennej spotreby za výhodnú cenu. Pod označením MOJA KVALITA nájdu na pultoch predajní tovar najvyššej kvality za výhodnú cenu. Predajná sieť tak reaguje na očakávania zákazníkov, ktorí pravidelne vyhľadávajú kvalitný tovar dennej spotreby za výhodnú cenu, lacnejšiu o 15 % až 50 % ako porovnateľný produkt ostatných výrobcov.

 

Značku MOJA nájdu spotrebitelia v celej sieti obchodov TERNO, Moja Samoška a už čoskoro aj v obchodnej sieti Hypernova.

 

Zobraziť celú aktualitu
Granty v rámci projektu Nadácie SOV podporia 10 nádejných slovenských juniorov v individuálnych olympijských športochpasik
Granty v rámci projektu Nadácie SOV podporia 10 nádejných slovenských juniorov v individuálnych olympijských športoch

Nadácia Slovenského olympijského výboru(SOV), Slovenská olympijská marketingová (SOM), a.s. a marketingoví partneri slovenského olympijského hnutia, spoločnosti Procter & Gamble a Coca-Cola, spoločne spustili projekt podpory mladých športovcov v individuálnych olympijských športoch.

 

Podporiť športovcov mohol každý nákupom produktov spoločností Procter & Gamble a Coca-Cola v sieti Tesco počas prvých dvoch mesiacov roku 2014. Suma, ktorú obe spoločnosti mladým olympijským nádejam napokon venovali, sa vyšplhala na 29 500 EUR.

O rozdelení „Grantu P & G pre olympijské nádeje“ medzi žiadateľov v juniorskom veku v pondelok 7. apríla rozhodla päťčlenná odborná komisia na čele s prezidentom SOV Františkom Chmelárom. Vybraní desiati mladí športovci, spolu zo štyroch letných i štyroch zimných športov, preberú na piatkovom Večeri olympionikov v Radošinskom naivnom divadle v Bratislave symbolický šek od zástupcov spoločností  Procter & Gamble a Coca-Cola. 

O granty sa uchádzalo dovedna 51 žiadateľov z 13 športových odvetví. Nie všetci žiadatelia však spĺňali podmienku juniorského veku. Spomedzi ostatných boli uprednostnení tí, ktorí nemajú možnosť čerpať štátne dotácie v rámci projektu vybraných športovcov Ministerstva školstva, mládeže, vedy a športu SR, ani podporu v rámci prípravy na olympijské hry mládeže 2014 v Nankingu. Vo vybranej desiatke sú rýchlokorčuliarka na krátkej dráhe Alica Porubská, krasokorčuliar Marco Klepoch, bežec na lyžiach Ján Koristek, zjazdári Andreas Žampa a Matej Falat, rýchlostná kanoistka Patrícia Skovajsová, atléti Patrik Spevák a Tomáš Veszelka, šermiar Ján Cipár a bedmintonistka Martina Repiská.

 

Zobraziť celú aktualitu
PC REVUE prináša výstavu  Notebook EXPOpasik
PC REVUE prináša výstavu Notebook EXPO

 

Ani tento rok tomu nebude inak. PC REVUE – najčítanejší slovenský magazín o IT pripravil piaty ročník úspešnej výstavy notebookov, ultrabookov, tabletov, smartfónov, mobilných zariadení, spotrebnej elektroniky a iných IT produktov na Slovensku Notebook EXPO.

 

Piaty ročník Notebook EXPO sa bude niesť v duchu mobilných, najmä konvertibilných zariadení. Na výstave sa predstavia známi výrobcovia týchto zariadení, predajcovia rôznorodého príslušenstva, nebudú chýbať ani produkty z oblasti spotrebnej elektroniky, softvéru a telekomunikácií. Na výstave sa uskutoční aj niekoľko slovenských produktových premiér. Ani tento rok nebudú chýbať novinky z výstavy CES v Las Vegas, MWC v BarceloneCeBIT v Hannoveri.

Na Notebook EXPO budete mať možnosť vidieť a vyskúšať si najnovšie produkty, niektoré z nich budú mať na slovenskom trhu premiéru. Lenovo Yoga Tablet HD+, HTC One (M8), Samsung Galaxy S5 a inteligentné náramky z rodiny Gear, Sony Xperia Z2 a Xperia Z2 tablet a veľa ďalších noviniek.

Notebook EXPO vám prinesie nezabudnuteľné zážitky. Ani tento rok nezabudneme otestovať odolnosť zaujímavých produktov. Šéfredaktor PC REVUE Ondrej Macko na svojich prednáškach na hlavnom pódiu preverí vyhotovenie smartfónu Sony Xperia Z1 a odolnosť notebooku Lenovo v náročných crash testoch. Chcete vidieť, ako a či vôbec to uvedené produkty „prežijú“? Tak nezmeškajte tohtoročné Notebook EXPO.


Priamo na výstave si budete môcť vyskúšať aj to, ako funguje inteligentná trieda v praxi, a preniesť sa tak do školských čias. Preveríme aj vaše znalosti z matematiky, slovenčiny, ale aj z bezpečnosti a technológií. Tí najlepší získajú hodnotné ceny.

 

Samozrejme, že sme nezabudli ani na gamerov. Aj pre nich sme pripravili množstvo zábavy. Okrem nadupaných počítačových hier a konzol, herných turnajov si budú môcť vyskúšať aj „off-line“ hry a zábavu. Predstavíme aj absolútnu novinku – hru na mobil s rozšírenou realitou. Vývojári dokonca porozprávajú o tom, ako sa zo stolovej hry môže stať plnohodnotná hra pre počítač či tablet.

Ak sa na výstavu chystáte aj s deťmi, vedzte, že sme mysleli na všetko. Pripravili sme pre ne detský kútik s veľkým množstvom rôznorodej zábavy. Vaše deti budú po celý čas pod odborným dohľadom a vy sa budete môcť nerušene venovať zaujímavostiam na výstave.

Pripravená je aj relaxačná zóna, množstvo súťaží a sprievodných aktivít.

Na výstave sa budete môcť stretnúť a porozprávať aj s redaktormi PC REVUE, okrem šéfredaktora Ondreja Macka bude prítomný aj Michal Reiter, Roman Kadlec, František Urban, Ondrej Perešíni a ďalší. Redaktori PC REVUE budú počas celej výstavy k dispozícii návštevníkom v poradenskej sekcii, kde radi zadarmo poskytnú odbornú pomoc, cenné rady a pomôžu návštevníkom vyriešiť technologické problémy.

„Po úspešnom štvrtom ročníku a pozitívnom ohlase čitateľov sme sa rozhodli zorganizovať ďalší ročník tejto výstavy. Chceme návštevníkom výstavy priniesť najnovšie informácie zo sveta IT a ukázať, že informačné technológie nie sú iba pre špecialistov, ale dokážu spríjemniť život každému jednému z nás,“ uviedol Ondrej Macko, šéfredaktor PC REVUE.

 

V  PC REVUE vždy počúvame hlasy našich čitateľov a aj tento rok si doslova vypýtali výstavu Notebook EXPO. Nie je to však len o notebookoch, čo zaujíma ľudí na Slovensku, čoraz viac sa presadzujú tablety a hlavne smartfóny. Práve preto uvažujeme aj o zmene názvu tejto výstavy s tým, že to bude stále o ľahko pochopiteľnej forme prezentácie noviniek a o zábave. Notebook EXPO sme po úspechu z minulého roku ponechali v budove Fakulty informatiky a informačných technológií STU v Mlynskej doline. K dispozícii je bezplatné parkovanie, dostatok priestoru na prezentáciu a prednášky. Miesto je dostupné prostredníctvom MHD a v deň konania bude zadarmo premávať osobitný autobus z Hlavnej stanice až k miestu konania Notebook EXPO,“  dodáva Macko.

 

Ešte pred výstavou prebieha anketa TOP PRODUKT PC REVUE v ktorej môžu ľudia hlasovať a vybrať tak TOP PRODUKT v 7 kategóriách. Zapojením sa do ankety môžu vyhrať špičkový smartfón Sony Xperia Z1 Compact či tablet Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition. Okrem ankety TOP PRODUKT PC REVUE sa môžu ľudia zapojiť aj do súťaže o ASUS Transformer Book T100. Všetky potrebné informácie k súťažiam nájdete na www.notebookexpo.sk.
 

Na Notebook EXPO si návštevníci budú môcť kúpiť tričká so štýlovými motívmi PC REVUE. Pripravené sú aj výhodné akcie na predplatné magazínu PC REVUE exkluzívne iba počas výstavy.

Okrem toho na účastníkov čaká bohatý sprievodný program. Výstava je spojená s prednáškami o novinkách, nových technológiách použitých v prenosných počítačoch, bezpečnosti, smartbankingu, mobilnej komunikácii či iných populárnych témach. Spomenieme azda tie, ktoré nemôžete vynechať: prednášku šéfredaktora magazínu PC REVUE Ondreja Macka o najnovších trendoch a produktoch či redaktora Michala Reitera o trendoch v oblasti smartfónov, ako aj prednášky odborníkov zo spoločností Intel, ESET a ďalších. Predstavené budú horúce novinky, ktoré priniesli svetové výstavy počítačov a spotrebnej elektroniky v posledných mesiacoch.

Výstava Notebook EXPO sa koná už 12. apríla 2014 v novej budove Fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave.

Zobraziť celú aktualitu
ASUS Design Center sa prezentuje expozíciou Our Touch of Life pasik
ASUS Design Center sa prezentuje expozíciou Our Touch of Life

Ocenený tím dizajnérov spoločnosti ASUS, ASUS Design Center, sa od 8. do 13. apríla 2014 prezentuje expozíciou Our Touch of Life, ktorá je súčasťou výstavy Milan Design Week. Tohtoročná výstava vyzdvihuje filozofiu dizajnu s cieľom oživiť všetky produkty. Our Touch of Life stvárňuje prirodzenú integráciu technológií do každodenného života a rovnováhu medzi dizajnom a funkcionalitou. Expozícia je prezentovaná inštaláciou, ktorú vytvoril tím ASUS Design Center a galériou, pozostávajúcou zo širokého portfólia produktov. Návštevníci si môžu produkty naživo vyskúšať.

 

Our Touch of Life

Expozícia Our Touch of Life sa zameriava na filozofiu spoločnosti ASUS. Základom sú tri kľúčové prvky. Dizajn musí byť adaptívny, čistý a expresívny. Adaptívny je, ak je intuitívny na používanie, má zmysluplné funkcie a prirodzenú formu. Čistý dizajn pozostáva z jednoduchých precíznych tvarov a hladkého povrchu. Expresívnosť dizajnu definujú prepracované detaily a prémiový používateľský zážitok.

Návštevníci výstavy si môžu vychutnať dynamickú umeleckú inštaláciu Moments of Life. Dielo je zložené z troch veľkých sôch v tvare disku, ktoré obkolesujú kruhovitú ikonu expozície. Každý disk pozostáva z mnohých sústredných kruhov, ktoré sa voľne pohybujú po centrálnej osi a vytvárajú trojrozmerný obrys. Sochy sú reflexné a z premietaného svetla vytvárajú podmanivé a neustále sa meniace predstavenie, unikátne pre každého návštevníka.

Dizajnéri spoločnosti ASUS zvolili kruh za ikonu výstavy, pretože je jedným zo základných tvarov. Je univerzálny a reprezentuje dokonalú jednoduchosť. Taktiež pripomína tvar ľudskej tváre a nepriamo vyjadruje vrúcnosť a priateľstvo. Kruh je výrazným prvkom dizajnu mnohých ASUS produktov. Objavuje sa na kovovej povrchovej úprave Zenbooku NX500 alebo v produktovej rade smartfónov ZenFone.

Návštevníci si môžu vyskúšať ASUS zariadenia v produktovej galérii a z vlastnej skúsenosti zistiť, ako je dizajn ASUS zariadení inšpirovaný životom. Interaktívna projekcia zvýrazňuje produkty a pútavo popisuje ich vlastnosti. Medzi vystavené produkty patria smartfóny ZenFone, zariadenia 2-v-1, vrátane modelov PadFone mini a Transformer Book T100, zariadenia z kategórie Ultra mobilita, napr. Zenbook UX301 Ultrabook™, a zástupcovia „Evolúcie stolných PC“ All-in-One PC ET2321 a VivoMouse.

 

ASUS Design Center

ASUS Design Center je ocenený tím spoločnosti ASUS. Pozostáva zo skupiny dizajnérov, inžinierov a fantastov, ktorí sa zameriavajú na vytváranie inovatívnych produktov, zosobňujúcich technológiu s prémiovým používateľským zážitkom.

ASUS Design Center je podľa hodnotenia iF International Forum Design aktuálne na 12. mieste v kategórii iF Creative a získal 11 prestížnych ocenení iF Product Design Awards 2014. iF Design Awards sú celosvetovo uznávané ocenenia, ktoré sú považované za dôkaz kvality produktov. Tieto excelujú v špecifických kritériách, ako je kvalita dizajnu, inovácie, funkcionalita, ergonómia a ďalšie. ASUS Design Center získal v roku 2013 viacero ďalších ocenení, vrátane Good Design Awards a Red Dot Product Design Awards.

Zobraziť celú aktualitu
Módna rada nad zlato!pasik
Módna rada nad zlato!

Aj vy potrebujete poradiť?  Módne obchody sú preplnené tovarom a vy neviete ako a čo si zo širokej ponuky vybrať? Čo sa hodí  vašej postave,  vášmu typu, ako skombinovať jednotlivé kúsky oblečenia?V Poluse vám bezplatne poradia  a vyberú to najlepšie pre vás. A nielen to!

 

Ak navštívite Polus City Center  v dňoch od 7. do 16. apríla,   vždy medzi  15.  a  19. hodinou nájdete v niektorej  z módnych predajní  špeciálnu akciu: službu pre zákazníčky.  Nielen, že vám odborne  poradí skvelá stylistka, ale priamo tam vás zadarmo nalíčia a poradia s vizážou šikovné vizážistky z Parfumérií Marionnaud a nakoniec vás odfotí profi fotografka.  A ako sa hovorí  „dobrá rada nad zlato“  bude platiť aj tu. Po návšteve v Poluse sa aj vy budete cítiť krásna, upravená a budete si vedieť vybrať oblečenie, ktoré vám nielen pristane, dobre sedí, ale zároveň sa v ňom cítite príjemne.

Každý z  10 dní akcie si môžete vybrať inú módnu značku:  Lindex, Mango, HM, Jasmine,  Desigual- Mustang-Tom Tailor, Promod, Orsay, Levis a Camaieu. Presnejšie informácie,  ktoré dni v ktorej konkrétnej  predajni ponúka Polus team svoje služby, nájdete na  www.polus.sk.

Autor: SP

Zobraziť celú aktualitu
Prvá predajňa MOHITO je v CENTRAL-epasik
Prvá predajňa MOHITO je v CENTRAL-e

Najaktuálnejšie módne trendy priamo z prehliadkových mól za dostupnú cenu. Nekonvenčná mestská elegancia určená mladým ženám vo veku 25 – 40 rokov, ktoré milujú nezávislosť. Presne taká je značka MOHITO, ktorá otvára svoju prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom CENTRAL-e 11. apríla o 11:00 hod.

 

Pokračuje tak vo svojej úspešnej expanzii s viac ako 130-timi predajňami v Európe. Kolekcie MOHITO sledujú globálne módne trendy a sú navrhnuté tak, aby zvýraznili ženskosť a vyhli sa dennej rutine.

Aktuálna kolekcia MOHITO pre jar/leto 2014 je odkazom na Miami – mesto luxusu, mesto, v ktorom máte na dosah ruky všetky sny. Mesto, kde sa medzi mrakodrapmi, exkluzívnymi jachtami a koktejlom odohráva vášnivý príbeh muža a ženy.

Kolekcia jar-leto 2014 je triumfom tvarov a živých farieb. Jadrom kolekcie sú najdôležitejšie trendy prezentované na svetových mólach, ktoré spája ženskosť. Rafinované strihy a výkroje nechávajú vyniknúť krivkám, krátke topy zvýrazňujú pás a kratučké šortky sú oslavou krásnych opálených nôh. Nájdete tu aj kombinácie klasickej a stále modernej čierno-bielej, zvýraznené typickými prvkami MOHITO – oranžovej a zlatej.

 

Predajňa v CENTRAL je navrhnutá tak, aby sa tu zákazníčky cítili príjemne a jedinečne. Koncept odráža dizajn luxusného butiku, kde môžu zákazníčky pohodlne nakúpiť bez zhonu každodenného života.

Viac informácií nájdete na www.central.sk

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2011 lenprezeny.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio