Allianz Riviera je novým prírastkom v rodine štadiónov Allianz

Skupina Allianz bola pri otvorení nového futbalového štadiónu v Nice vo Francúzsku, ktorý bude niesť meno Allianz Riviera. Nová futbalová aréna sa tak stala súčasťou globálnej rodiny štadiónov Allianz, ktorej vlajkovou loďou je Allianz Arena v Mníchove, domovský štadión futbalového Bayernu. Ďalší štadión pod názvom Allianz Parque bude otvorený v dejisku majstrovstiev sveta v S?o Paulo v Brazílii už v roku 2014.

„Allianz France je veľmi hrdý, že sa jeho meno spája s otvorením štadióna novej generácie,“ hovorí Jacques Richier, predseda predstavenstva Allianz France. „Allianz Riviera je ďalším symbolom angažovanosti spoločnosti vo svete športu, kultúry a udržateľného rozvoja.“ Štadión má kapacitu 45-tisíc miest na sedenie a bude jednou z domovských arén šampionátu Euro 2016. Allianz Riviera ponúka široké možnosti pre športový a kultúrny program, napríklad pre koncerty a predstavenia a bude zároveň domovom národného športového múzea.

Bez názvu(185)

– Štadión má kapacitu 45-tisíc miest na sedenie a bude jednou z domovských arén futbalového šampionátu Euro 2016

– Ďalší štadión pod názvom Allianz Parque bude otvorený v dejisku majstrovstiev sveta v S?o Paulo v Brazílii už v roku 2014

Ekologický projekt

Ďalším motívom úspešnej spolupráce je skutočnosť, že Allianz Riviera je originálnym a ekologickým architektonickým projektom, keďže techniky a materiály použité pri jeho výstavbe spĺňajú vysoké environmentálne štandardy (HQE) vo Francúzsku. Štadión má priehľadnú siluetu, cez ktorú prechádzajú slnečné lúče, drevenú konštrukciu s cieľom znížiť emisie CO2 a fotovoltaickú strechu, ktorá znižuje spotrebu energie.

Allianz globálnym partnerom športu

Allianz je silným partnerom v podpore propagácie športu na celom svete. „Šport je medzinárodným jazykom, ktorý spája dohromady ľudí z rôznych spektier spoločnosti a vytvára tak globálnu komunitu založenú na rovnakých hodnotách. Byť partnerom športového štadiónu má tiež dôležitý emocionálny význam – ako abstraktná značka sa Allianz v súvislosti so štadiónom rýchlo stáva symbolom, s ktorým sa naši zamestnanci a klienti môžu identifikovať a na ktorý môžu byť hrdí,“ hovorí Christian Deuringer, riaditeľ manažmentu značky v skupine Allianz.

Na otázku, prečo sa Allianz stal partnerom štadiónu v Nice, Deuringer odpovedá: „Allianz France zmenil svoj názov v roku 2009. Odvtedy pod značkou Allianz vo Francúzsku neustále rastie a získava na dôležitosti. Hľadali sme preto možnosť, ako spojiť túto úspešnú značku s významnou lokálnou stavbou a vytvoriť tak prepojenie s francúzskou verejnosťou. To je dôvod, prečo sme veľmi radi využili možnosť posilniť značku Allianz prostredníctvom podpory nového štadiónu v Nice.“